Gå til innhold

Steder sentralt til Bærum sykehus?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og barna skal flytte til Bærum, siden jeg har fått meg jobb. Jeg er overhode ikke kjent i det området, så lurer på hvor det kan være greit å bosette seg? Jeg har ikke bil, så er avhengig av buss for å komme meg imellom. Ser at boligprisene og leieprisene er skyhøye. Kjenner jeg får vondt langt inn i lommeboken :P

Tips? Evt noen steder litt utenfor som er litt billigere? 20.000 i leie i mnd er jo hele lønna mi :( 
Her vi bor nå, betaler jeg 9.000 kr for et nyoppusset hus med 4 soverom inkl. strøm og internett!



Anonymous poster hash: bcd96...f79
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rykkin er vel litt billigere, eller Helset og dønski området.

 

Det er nære Sandvika, Haslum og Tanum også:)

Skrevet

Takk for gode tips!
Usikker på hvordan det er med kollektivtransport, så tenkte først jeg måtte bo midt i tykkeste Bærum :P



Anonymous poster hash: bcd96...f79
Skrevet

Oppe på dønski er det ikke ille priser, styr unna dønskitoppen ved butikken der. Ellers ville jeg sett på områder som Gjettum og Kolsås . Det er grei reisevei retning sykehuset

Gjest Kira
Skrevet

Skal du jobbe på sykehuset?

Flere jeg kjenner har fått leie billig bolig i området Rud/Dønski gjennom sykehuset. Nå er det noen år siden, men kan være verdt å sjekke ut hvis du skal jobbe der.

Ellers er vel Rykkinn det området i Bærum hvor prisene ikke er skyhøye. Da spesielt i veier som Bjørnebærstien og Bringebærstien. Blokkene der er skikkelig stygge, men miljøet har blitt veldig bra i forhold til hva det var tidligere.

Vøyenenga og Emma Hjort ligger også i ok avstand fra sykehuset.

Skrevet

Skal du jobbe på sykehuset?

Flere jeg kjenner har fått leie billig bolig i området Rud/Dønski gjennom sykehuset. Nå er det noen år siden, men kan være verdt å sjekke ut hvis du skal jobbe der.

Ellers er vel Rykkinn det området i Bærum hvor prisene ikke er skyhøye. Da spesielt i veier som Bjørnebærstien og Bringebærstien. Blokkene der er skikkelig stygge, men miljøet har blitt veldig bra i forhold til hva det var tidligere.

Vøyenenga og Emma Hjort ligger også i ok avstand fra sykehuset.

Har fått meg jobb på sykehuset ja. De skulle undersøke om det var ledige boliger gjennom sykehuset, men vil være tidlig ute i tilfelle det ikke lar seg gjøre. Takk, skal undersøke nærmere om jeg finner noe :)

 

Du vet ikke tilfeldigvis hvilke steder jeg kan annonsere? Er finn det vanligste, eller er det noen lokale aviser som jeg kanskje burde sette inn en annonse i? Har aldri bodd på østlandet, så aner ikke hva vi går til.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: bcd96...f79

Skrevet

Jeg jobber der. Fikk vite at det var 2 års kø på sykehus leilighet. De leilighetene de har ligget på Emma Hjort og Blakstad i Asker.

Jeg leier på Slependen 130kvm og betaler 9500 så det går ann.

 

Anonymous poster hash: 16733...845

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...