Gå til innhold

Hvis du møtte en mann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som hadde et barn på vei, som han ikke ville ha noe med å gjøre.

Ville du da innledet et forhold med denne mannen?

Ville du giftet deg med han og fått barn med han selv?

Alle har jo historie og ting kan skje på ulike vonde måter, men jeg syns jo det å ikke ville ha barnet sitt, sier mye om hvordan denne mannen tenker og velger å leve livet.

Jeg tenker egoist, manglende omsorg og empati...

Jeg hadde vært skeptisk. Jeg vet ikke helt hvordan han skulle gitt meg en god forklaring på hvorfor. Uansett hvor nye han hadde hatet eksen, så lar man ikke det gå ut over barnet vel?

Ja, jeg er på dater'n ;) hadde en rar samtale med en fyr på sukker i går. Han ble raskt blokket.

Hva tenker dere om denne problemstillingen?

Anonymous poster hash: fe822...f1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt uaktuell ikke-mann.

Skrevet

Styr unna ja!

Skrevet

Enig med sug lut... dette er en ikke-mann i mine øyne.

Han har vært med på å skape dette barnet. Han planla kanskje ikke barn da han hadde sex, men alle vet om risikoen for at det kan skje. Da tar man ansvaret for det barnet som kommer.

Anonymous poster hash: fde20...f11
Skrevet

Siden det er han som ikke vil ha noe med barnet å gjøre, så hadde jeg styrt unna! Det er ikke en mann i mine øyne og heller ikke en jeg vil ha rundt egne og fremtidige barn.

Anonymous poster hash: a7dc7...09a
Skrevet

Totalt uaktuelt!

Skrevet

Helt uaktuell ikke-mann.

Enig med sug lut. Jeg har heller ingen respekt for menn som klager over at kvinnen "lurte dem". Alle som er over den seksuelle lavalder vet at sex kan føre til barn. Vil han ikke ha barn, beskytter han seg.

Skrevet

Ikke ofte jeg er enig med sug lut, men her er vi enstemmige. Har sett en episode av jugde Judy her om dagen, der mannen ikke gadd å treffe sine to barn fra før eller betale bidrag, mens han var hjemmeværende far for barna til den nye kona si, som han ikke var biologisk far for. Hadde lyst til å kaste noe gjennom skjermen, ble helt kvalm av han der karen. Har samtidig selv opplevd at faren til de eldste avskrev dem og ikke ville ha kontakt med dem i flere år, har ingen respekt for slike menn. Hvis du, HI, innleder forhold til denne mannen og får barn med ham, vær forberedt på at han kan gjøre det samme mot deres felles barn hvis forholdet deres tar slutt.

Skrevet

Ham ville jeg ikke ønsket å være sammen med. Å gjøre noe slikt mot et barn (uansett om det var planlagt eller ei er horribelt) - og jeg hadde i alle fall ikke turt å starte familie med ham.

Skrevet

Høres ut som min ex jo.. Godt voksen mann på langt over 30. :P

Vi møttes, ble samboere, forlovet også ville vi ha barn... JA ting gikk fort og jeg tenkte ikke så klart i forelskelsen, og derfor kjente jeg han ikke godt nok.

Så ble jeg gravid, som vi begge ønsket, og da kom hans sanne jeg fram. En kontrollerende, hissig jævel av en fyr. Jeg vurderte å ta abort og flytte, men tanken på å fjerne barnet som jeg elsket allerede, var uaktuelt. Så jeg flyttet en kveld. Rundt 18 uker på vei.. Hadde jeg ventet hadde jeg aldri kommet meg av sted.

Måtte si jeg skulle møte en venninne, for ellers hadde han holdt meg fast og nektet meg tror jeg.

Bodde hos mamma litt og han satt ute i bil utenfor huset og gråt i 3 dager.

Da jeg endelig kvinnet meg opp og gikk ned og sa i fra at det var absolutt slutt, og jeg ville kontakte han når barnet ble født slik at vi kunne finne ut av noe, kallte han meg jævlig fi**e og kjørte.

Jeg kontaktet han da babyen var født og han ville møte meg på en kafé for å se ungen. Da jeg kom dit satt han med en dame som visstnok var forloveden. Det hele ble kjempe pinlig. Jeg så han imponerte damen ved å holde babyen og godsnakke. Vi avtalte å gå på familievernkontoret for å høre hvordan vi skulle gjøre det. Jeg hadde fått anbefalt at han burde ha samvær under tilsyn pga temperamentet. Men etter dette så eller hørte jeg aldri noe fra han igjen.

Nå har det gått 7 år.

Jeg har fått vite han er gift og har to små barn med hun som var med på kafeen. Jeg har også lurt på mange ganger hva for et dumt kvinnfolk som får hans barn og som godtar at han driter i et uskyld barn han har fra før. For hun vet jo om barnet... Han er selvsagt den dummeste, men de to passer vel sammen da.

Det værste var faktisk ikke bruddet og skuffelsen når han uteble fra livet vårt, men det var sjokket og vantroen, når barnet ble alvorlig sykt og måtte opereres i hjertet som 8 mnd gammel, og jeg vet han fikk brev i posten fra sykehuset med forespørsel om at foreldrene burde komme i tilfellerottefelle, og han tok ikke kontakt... Fy søren for en råtten mann.

Vel... Jeg føler meg utrolig sveket (på vegne av barnet) og er nok litt bitter, men prøver hardt å ikke la det farge min hverdag. Og spesielt ikke barnet mitt sin hverdag. :)

Skrevet

Fy for en dritt, anonym!!

Nei jeg ville styrt unna TS.

Skrevet

Hadde holdt meg langt unna en sånn mann.

Skrevet

TS her.

Jeg var egentlig bestemt på å ikke ta det videre,for det byr meg sånn i mot det med barnet.. men vi fikk så god kjemi. Han spør om jeg vil ta en kaffe med han i morgen.

iiiik skal skal ikke..?

Har også lyst å se på han når han forklarer situasjonen, for det sa han at han ville.

Skrevet

Hadde ikke villet ha en sånn mann uansett hvilken grunn han har til å ikke ville ha kontakt. I tillegg så vil det jo alltid være en sjans for at det blir mye bråk i forhold til det barnet på ett senere tidspunkt som vil gå utover deg også om du er i ett forhold med han. 

Anonymous poster hash: da09b...de0
Skrevet

TS her.

Jeg var egentlig bestemt på å ikke ta det videre,for det byr meg sånn i mot det med barnet.. men vi fikk så god kjemi. Han spør om jeg vil ta en kaffe med han i morgen.

iiiik skal skal ikke..?

Har også lyst å se på han når han forklarer situasjonen, for det sa han at han ville. Anonymous poster hash: fe822...f1e

Herregud, kvinne!! ALLE kan være sjarmerende på nett... og alle kan være sjarmerende første tiden, før sannheten kommer for en dag og man sitter i saksa!

Du vil SE ham forklare...? Du skjønner at en sånn fyr sannsynligvis både lyver og manipulerer...

Det røde flagget BRØLER i vinden!!

Møt ham du, så kommer du hit i morgen for å fortelle om den fryktelige eks'en! Så fryktelig at du skjønner at han ikke kan ha noe med ungen å gjøre... Gi det et halvt års tid, så sitter du der med skjegget i postkassa.

Som man reder, ligger man!!

Anonymous poster hash: a331c...c2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...