Gå til innhold

Hjelp jeg knirker!


Anbefalte innlegg

Skrevet

I den siste tiden har det begynt å knirke høylydt i knærne mine, spesielt når jeg går oppoverbakke fex i trapp.

Det er heldigvis ikke vondt, men lurer veldig på hva årsaken kan være?

Noen som har peiling? Jeg er i førtiåra, om det har noe å si.

 

Anonymous poster hash: 2fb3b...517

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør jeg også, det er slitasjegikt i mitt tilfelle, arvelig belastet der.

 

Ingenting å gjøre med annet enn å holde seg normalvektig, trene og være i bevegelse så man beholder muskelstyrke og bevegelighet. Jeg har heller ikke særlig smerter annet enn om jeg sitter for lenge i samme stilling, en lang biltur er f.eks ikke noe greit for mine knær.



Anonymous poster hash: 708eb...13c
Skrevet

Uff. Er noe sånt jeg er redd for.

Går til fysioterapeut pga smerter i andre deler av kroppen, hun nevnte at det kan være begynnende slitasje. Sikkert lurt å holde seg aktiv. Har en fysisk belastende jobb, så blir litt skeptisk med tanke på fremtiden.

 

Anonymous poster hash: 2fb3b...517

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...