Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #1 Skrevet 5. mai 2015 I den siste tiden har det begynt å knirke høylydt i knærne mine, spesielt når jeg går oppoverbakke fex i trapp. Det er heldigvis ikke vondt, men lurer veldig på hva årsaken kan være? Noen som har peiling? Jeg er i førtiåra, om det har noe å si. Anonymous poster hash: 2fb3b...517
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #2 Skrevet 5. mai 2015 Det gjør jeg også, det er slitasjegikt i mitt tilfelle, arvelig belastet der. Ingenting å gjøre med annet enn å holde seg normalvektig, trene og være i bevegelse så man beholder muskelstyrke og bevegelighet. Jeg har heller ikke særlig smerter annet enn om jeg sitter for lenge i samme stilling, en lang biltur er f.eks ikke noe greit for mine knær. Anonymous poster hash: 708eb...13c
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #3 Skrevet 5. mai 2015 Uff. Er noe sånt jeg er redd for. Går til fysioterapeut pga smerter i andre deler av kroppen, hun nevnte at det kan være begynnende slitasje. Sikkert lurt å holde seg aktiv. Har en fysisk belastende jobb, så blir litt skeptisk med tanke på fremtiden. Anonymous poster hash: 2fb3b...517
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå