Gå til innhold

Sukk... finner ikke jobb!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har søkt på alt av ringevikarjobber og annet. Har fått sommerjobb, men begynner ikke før i midten av Juli, så nå blir det en og en halv mnd uten noenting å gjøre og uten inntekt. Er student på første året, med siste eksamen i midten av mai... 

Er så frustrert! Får jeg ingenting har jeg ikke til husleige i juni eller juli! Bor på en liten plass og skal jeg rekke tilbake til barnehagen stenger må ikke det være så lang reisevei. Ikke mer enn en time. Har ikke bil heller, så det må passe med buss...

Hva skal jeg gjøre? Er desperat!

Anonymous poster hash: 9143d...3e2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk jobb som støttekontakt. Enkelt å få, du kan sikkert starte i morgen. 140 kr timen minimum. Kontakt kommunen du bor i :)

Anonymous poster hash: e89aa...000
Skrevet

Skriv en søknad der du presenterer deg selv og hva du kan, og at du ønsker jobb i det tidspunktet. Så printer du ut en haug av de og går rundt å leverer på butikker, kiosker, fabrikker og hva som måtte være i nærheten der du bor som passer.

Anonymous poster hash: c9ad9...fcb

Skrevet

Du er ikke alene... Jeg har prøvd å finne jobb i snart ett år.. Ingen butikker som vil ha en som ikke er fleksibel, og svært få som vil ansette noen som ikke en gang kan jobbe 8-16 pga barnehagehenting. Aleneforelder + jobbsøk = Ikke lett. 
Heldigvis har jeg stønadene mine frem til Nobember, men hvis jeg ikke har jobb innen da sliter jeg hardt

Anonymous poster hash: 45676...e41
Skrevet

Søk jobb som støttekontakt. Enkelt å få, du kan sikkert starte i morgen. 140 kr timen minimum. Kontakt kommunen du bor i :)

Det har jeg ikke tenkt på! Hva  gjør en støttekontakt? Supert! Takk for tips! Sender søknad med en gang!:)

Skrevet

Men kan jeg velge hvor mye jeg vil jobbe? For midten av mai fram til begynnelsen av juli kan jeg jobbe fullt, men etter det er det kun noen dager inni mellom! I fra august kan jeg jobbe maks en kveld i uka, i tillegg til en helg i mnd. Har en annen jobb også jeg vil beholde... I desember kan jeg jobbe en del hvis eksamen er tidlig! Om det er så fleksibelt er jo dette den perfekte jobben...;)

Skrevet

Du kan være støttekontakt for en person eller flere. De som har støttekontakt har svært ulike behov, noen har behov for bistand på dagtid, andre på ettermiddag og helg. Det er negativt at du ikke har førerkort, men det er helt sikkert noen du kan ta buss sammen med. Alle som har støttekontakt har et vedtak på x antall timer per uke eller måned. Dette varierer etter brukerens behov (alt fra 2-36 timer i mnd i min kommune)

Skrevet

Å være støttekontakt gir vel ikke 100% jobb? Men selvfølgelig bedre enn ingen jobb.

Anonymous poster hash: e1426...2f4

Skrevet

Du kan være støttekontakt for en person eller flere. De som har støttekontakt har svært ulike behov, noen har behov for bistand på dagtid, andre på ettermiddag og helg. Det er negativt at du ikke har førerkort, men det er helt sikkert noen du kan ta buss sammen med. Alle som har støttekontakt har et vedtak på x antall timer per uke eller måned. Dette varierer etter brukerens behov (alt fra 2-36 timer i mnd i min kommune)

Jeg tar en telefon og hører :) Jeg har lappen, men ikke bil... Så da er jeg like langt :P Er ikke noe stress å ta buss uansett ;)

Skrevet

Å være støttekontakt gir vel ikke 100% jobb? Men selvfølgelig bedre enn ingen jobb.

Anonymous poster hash: e1426...2f4

Absolutt bedre enn ingen jobb! :D 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...