Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #1 Skrevet 5. mai 2015 Møtte en fyr i fjor sommer. Han er snill, kjekk og vi har det jo bra når vi er sammen. Poenget er at vi ser hverandre i snitt 1 gang i uka pga jobb etc og "avstand" (under en halvtime).. Jeg føler bare at det mangler den sterke tiltrekningen og kjemien? Når vi ikke er sammen her og nå så dabber interessen min av med en gang, og jeg synes han er lite interessant å snakke med på tlf/sms.. Har liksom ikke så mye å "gi meg" føler jeg. Blir kjedelig! Når vi sees igjen er det jo veldig hyggelig og koselig MEN jeg sliter med å se at dette kan være the one når vi ikke har en mye mye sterkere fysisk tiltrekning og kjemi hvis det er sånn jeg kan forklare det.. Ville dere fortsatt og se om det er noe mer der, kanskje det hjelper om vi er er sammen? Eller bare gått videre..? Anonymous poster hash: ff7ea...8b3
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #2 Skrevet 5. mai 2015 Nei, gå videre. Hvis han kjeder deg allerede, forestill deg 40 år på det viset... Anonymous poster hash: 4edcd...fa2
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #3 Skrevet 5. mai 2015 Kjeder du deg nå, så gå. I denne perioden skal man jo ikke få nok av den andre. Hvis du er usikker på om du vil gå, så er en ganske sikker test for meg, og reise på 2 ukers ferie sammen. Da finner man fort ut om forholdet er bra eller ikke. Anonymous poster hash: b8b60...fb9
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #4 Skrevet 5. mai 2015 Nei, gå videre. Hvis han kjeder deg allerede, forestill deg 40 år på det viset... Anonymous poster hash: 4edcd...fa2 Ja, er det jeg frykter 😳 Samtidig som han er trygg og "stabil". Det meste er jo der, bare ikke nok tiltrekning? Når jeg synes det er dørgende kjedelig å høre på hva han har gjort på jobben isteden for å være engasjert (er det samme hver dag og det han jobber med og klarer ikke vise interesse hver gang) eller at han har vaska speilet på badet. Snork. Er liksom ikke noe spenning .. Anonymous poster hash: ff7ea...8b3
Tulla99 Skrevet 5. mai 2015 #5 Skrevet 5. mai 2015 Dette er ikke rette mannen for deg. I et nytt forhold bør du glede deg til hver gang dere skal møtes
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #6 Skrevet 5. mai 2015 Nei høres ikke ut som det er noe å satse på. 30 min unna er ikke mye så at dere bare ses en gang i uken høres ikke ut som om dette er rette person. Anonymous poster hash: 158ca...af8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå