Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #1 Skrevet 5. mai 2015 Mitt siste forhold varte i 14 år, og nå har jeg nylig møtt en ny en. Med eksen ble jeg aldri komfortabel med å være intim, det har vel sammenheng med psykisk vold han jevnlig drev med, samtidig som jeg hadde store komplekser for kroppen min ( er normalvektig, men ikke at det har noe å si egentlig). Jeg tenkte at jeg aldri kom til å ha lyst på en ny en, så da jeg møtte han og i tiden etter, var jeg veldig redd ved tanken på sex. Men herlighet så utrolig det er! Har fra første stund følt meg så trygg på han og jeg er jo mer frigjort og åpen med han jeg har hatt et forhold til i 3 mnd, enn han jeg var samboer med i 14 år. Jeg er litt satt ut av meg selv. Noen andre som vil dele erfaring? Anonymous poster hash: 6bcbd...92d
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #2 Skrevet 5. mai 2015 Hadde det slik med min forrige samboer. Tviler på at jeg vil ha så bra sex noen gang. Men det forholdet var ikke bra pga konflikter, psykisk nedbryting og vold Anonymous poster hash: 608bc...0dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå