Gå til innhold

En vellykket konfirmasjon overstått😃

Anbefalte innlegg

Gjest Zaria
Skrevet

Jeg er så glad og lettet! Vi hadde en super dag med en nydelig konfirmant og vakkert vær😃 alt gikk som jeg ville, og datteren min var kjempefornøyd! Heldigvis kom faren hennes, og han klarte tilogmed å oppføre seg😃 nå klapper jeg meg selv på skulderen og tenker at jeg kan være fornøyd med meg selv! Jeg vil gjerne takke dere fantastiske damer for råd og innspill som hjalp meg til å klare å gjennomføre dette på best mulig måte, og ikke for å snakke om at jeg følte meg fint og passende kledd😃 dere er en god gjeng!

Klem fra en sliten men fornøyd mamma💕

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med vel overstått! Så fint at det ble en god og minneverdig dag for dere begge.

Gjest Zaria
Skrevet

Gratulerer med vel overstått! Så fint at det ble en god og minneverdig dag for dere begge.

Tusen takk😃

Skrevet

Gratulerer med vel overstått!

Så bra at dagen ble så bra som dere ønsket og fortjener ❤️

Gjest Zaria
Skrevet

Gratulerer med vel overstått!

Så bra at dagen ble så bra som dere ønsket og fortjener ❤️

Tusen takk😃

Skrevet

Så hyggelig! Vi har også hatt konfirmasjon, og det ble en trivelig og minnerik dag. Snart voksne barna våre nå da 😄 Gratulerer med vel overstått 🎉

Anonymous poster hash: 294d0...624

Gjest Zaria
Skrevet

Så hyggelig! Vi har også hatt konfirmasjon, og det ble en trivelig og minnerik dag. Snart voksne barna våre nå da 😄 Gratulerer med vel overstått 🎉

Anonymous poster hash: 294d0...624

Takk skal du ha, og vel overstått til dere og😃😃 det er både fint og vedmodig å se at de vokser til💕

Skrevet

Så flott at dere hadde en fin dag! :) jeg er konf. Leder for omtrent 40 konfirmanter denne våren og det er så trist med de ungdommene som forteller meg at de må ha to fester fordi mamma og pappa nekter å snakke sammen, man ser det lang vei at de synes det er kjempetrist. Får så lyst til å gi dem en ordentlig bamseklem og si foreldrene en del sannhetens ord om at ungdommene stort sett utøver mer toleranse, empati og medmenneskelighet enn det ser ut til at foreldrene driver med..

Skrevet

Gratulerer så mye med konfirmant, og vel overstått! :)

Gjest Zaria
Skrevet

Så flott at dere hadde en fin dag! :) jeg er konf. Leder for omtrent 40 konfirmanter denne våren og det er så trist med de ungdommene som forteller meg at de må ha to fester fordi mamma og pappa nekter å snakke sammen, man ser det lang vei at de synes det er kjempetrist. Får så lyst til å gi dem en ordentlig bamseklem og si foreldrene en del sannhetens ord om at ungdommene stort sett utøver mer toleranse, empati og medmenneskelighet enn det ser ut til at foreldrene driver med..

Ja det er sant! Heldigvis ble det ikke sånn her. Nå hadde han riktignok ikke holdt noen egen fest for henne, men for hennes skyld er jeg glad han tok til vettet😃

Gjest Zaria
Skrevet

Gratulerer så mye med konfirmant, og vel overstått! :)

Tusen takk💕

Skrevet

Ja det er sant! Heldigvis ble det ikke sånn her. Nå hadde han riktignok ikke holdt noen egen fest for henne, men for hennes skyld er jeg glad han tok til vettet😃

Ja det er supert, så godt at jenta di fikk en flott dag!!

Skrevet

Så godt å høre! Gratulerer med vel overstått konfirmasjon. 😊👍

Gjest Zaria
Skrevet

Så godt å høre! Gratulerer med vel overstått konfirmasjon. 😊👍

Tusen takk😃

Skrevet

Gratulerer med vel overstått. Veldig hyggelig å lese! :)

Gjest Zaria
Skrevet

Gratulerer med vel overstått. Veldig hyggelig å lese! :)

Tusen takk😃

Skrevet

Så kjekt! Gratulerer med overstått konfirmasjon! :)

Gjest Zaria
Skrevet

Så kjekt! Gratulerer med overstått konfirmasjon! :)

Takk for det💕

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...