Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #1 Skrevet 5. mai 2015 Barnet på 6 år har to små kuler på håndleddet. De synes bare mår hun bøyer det som på bildet. Noen som vet? Anonymous poster hash: 93452...b9c
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #2 Skrevet 5. mai 2015 Leddganglion, vil jeg tro. Ikke farlig så lenge det ikke gir nummenhet eller smerter i hånden. Når dere skal til legen en gang likevel, så få legen til å kikke på det bare for å ha gjort det. Jeg har slike på begge håndledd. Anonymous poster hash: 9c60d...cca
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #3 Skrevet 5. mai 2015 Er kulene myke? Isåfall kan de bare være slimposen som har hovnet opp litt pga et slag eller en betennelse. Anonymous poster hash: c7ab2...5ff
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #4 Skrevet 5. mai 2015 Takk for svar! Kulene er litt myke, men de har vært der en stund. Hun har ikke smerter, det er litt "rart" bare sier hun. Anonymous poster hash: 93452...b9c
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #5 Skrevet 5. mai 2015 Jeg har og en sånn!! Ekkelt men ikke farlig:) Anonymous poster hash: c2a95...c98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå