Gå til innhold

Mannen min lover meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele tiden ting og så holder han ikke løftene sine..

Vi har hatt det veldig tøft siste året blaa pga mye løgn(og grov løgn), fra hans side. Vi prøver å redde forholdet og jeg har sagt jeg ikke kan leve med noen ting.. Deriblant det at han gir løfter og så holder han de ikke. Feks han lover å rydde opp i den Store dungen klær han har slengt på badet hver dag, men gjør det aldri. Når jeg da har gått å ventet å gitt han tid i flere dager og tilslutt blir irritert og tar han på det, blir han ufin å frekk mot meg, selv om det egentlig er Han som har gjort noe galt. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger.. Føler jeg har prøvd alt og er utbrent..

Hva kan jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 8a85f...f47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Familievernkontoret hvis du gidder å prøve å oppdra ham.

Anonymous poster hash: 03f7b...ecd
Gjest Antarctica
Skrevet

Hei,

Du har skrevet her femti ganger, og det samme går igjen hver gang. Han lyver, han lyver, han lyver, det er det du har å fortelle.

Hver gang får du samme svar. Det er du som velger å leve sånn. Han kommer ikke til å venne seg av med det. Du får slutte å høre på hva han sier, du vet jo at 90% er løgn. Eller du får slutte å være sammen med ham. Det er ikke annet å gjøre.

Skrevet

Hei,

Du har skrevet her femti ganger, og det samme går igjen hver gang. Han lyver, han lyver, han lyver, det er det du har å fortelle.

Hver gang får du samme svar. Det er du som velger å leve sånn. Han kommer ikke til å venne seg av med det. Du får slutte å høre på hva han sier, du vet jo at 90% er løgn. Eller du får slutte å være sammen med ham. Det er ikke annet å gjøre.

Hehe...spesielt å kunne...

Men nei det har jeg overhode ikke, så du tok nokk feil der.

Gjest Antarctica
Skrevet

Hei,

Hehe...spesielt å kunne...

Men nei det har jeg overhode ikke, så du tok nokk feil der. Anonymous poster hash: 8a85f...f47

Det gleder meg hvis det ikke er du som har skrevet alle de andre, selvsagt. Men det er trist at det fins enda en mannefjott av samme typen.

Jeg syns det høres ut som om han har brutt de betingelsene du har for å være i et forhold med ham. Men det er jo du selv som velger hva du vil godta.

Skrevet

Bekymrer meg og hvis det er så mange som har menn som dette..da lurer jeg jo på hva slags hannkjønn det egentlig er man deler kloden med.

Ja har har brutt de. Alikevel står jeg her å gir han flere sjanser og mer tid.. Han ødelegger psyken min og han gjør hverdagene sure.. Vet ikke hva jeg skal gjøre med han for å få han å åpne øynene sine før han ødelegger alt

Hi

Skrevet

Bekymrer meg og hvis det er så mange som har menn som dette..da lurer jeg jo på hva slags hannkjønn det egentlig er man deler kloden med.

Ja har har brutt de. Alikevel står jeg her å gir han flere sjanser og mer tid.. Han ødelegger psyken min og han gjør hverdagene sure.. Vet ikke hva jeg skal gjøre med han for å få han å åpne øynene sine før han ødelegger alt

Hi

DU må innse at det ikke er noe DU kan gjøre. Det eneste du kan gjøre er å ta tak i ditt eget liv, ta valg for ditt eget liv.

Han må ville endre seg selv. DU kan ikke endre ham.

Få ham med på familievernkontoret eller gå.

Skrevet

Be han pakke sakene sine og lever han tilbake til mor og far. Si at du trenger og tenke ovet om du orker og leve med han og alle løgnene hans. Mulig han våkner da ?

Skrevet

Jeg har prøvd fvk.. De kunne bare tilby time 1 gang i mnd. På den mnd har man jo vært gift og separert 20 gang!

Mannen er 35 år, men tar jo ingen ansvar! Holder på å miste fotfestet helt her...er så utrolig sliten....

Hi

Skrevet

Jeg har prøvd fvk.. De kunne bare tilby time 1 gang i mnd. På den mnd har man jo vært gift og separert 20 gang!

Mannen er 35 år, men tar jo ingen ansvar! Holder på å miste fotfestet helt her...er så utrolig sliten....

Hi

Kanskje på tide å gå videre. Uten ham slipper du alle løgnene, du slipper frustrasjonene... du slipper å slite deg selv ut...

Skrevet

På huet og rævva ut.

Anonymous poster hash: d9f77...aad

Skrevet

Du må si ifra i klar tekst at du gjør alvor av å gå fra han hvis han ikke skjerper seg.

Hvis han ikke skjerper seg så GÅ

Anonymous poster hash: 9f3c8...2a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...