Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Vi er kommet i en litt kinkig situasjon ang sykt barn. Er student og borte 3 uker i semesteret, nå har det vært slik at sønnen vår har vært syk to av disse ukene og samboer har nesten brukt opp alle sine sykt barn-dager allerede. Har ikke brukt noen av mine enda, men er redd barnet kommer til å bli syk igjen mens jeg er borte til høsten, lurte derfor på om det er mulig å overføre noen av mine dager til han? Noen som vet? Anonymous poster hash: 7c2f0...930
Wawli Skrevet 4. mai 2015 #2 Skrevet 4. mai 2015 Har du ikke lov til å ha 10% fravær fra studiene da? Da kan du eventuelt være hjemme med han når han er syk for deretter å studere.
Gjest Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 Nei de kan ikke overføres. Da må han bruke ferie, avspassere eller ta ulønnet permisjon
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #4 Skrevet 4. mai 2015 Er fire timer reisevei, så litt vanskelig praktisk om han f.eks bare skulle være syk en dag.. Hi Anonymous poster hash: 7c2f0...930
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #5 Skrevet 4. mai 2015 Nei, det er ikke mulig. Han må evt ta ut ferie, ulønnet permisjon eller søke om velferdspermisjon med lønn. Anonymous poster hash: c592b...eba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå