Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Er det pes? Noe jeg bør tenke på på forhånd? Skal til oslo med toåringen og kan nesten ikke dra uten vogna. Men aldri sjekket inn vogn før, hva pakker jeg den i? Anonymous poster hash: 202cd...052
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #2 Skrevet 4. mai 2015 For å få erstattet skade bør du ha en Prampack å pakke vogna i. De aller fleste flyselskap erstatter kun skader om vogna har vært pakket i Prampack eller lignende. Den sendes så som spesialbagasje. Kan leies på noen av de større flylassene: http://barnombord.no/#!/LEIE-INNLAND/p/29034014/category=4740100 Også mange private leier ut Prampack, sjekk på Finn eller på kjøp/salg sider på facebook. Anonymous poster hash: 11499...cfc
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 Kjøp en sånn paraplytrille,ellet en annen liten en. Den kan du ta med helt frem til flyet,som regel får du den med deg inn og :-) Anonymous poster hash: ea0b7...7d9
the amazing spidermamma Skrevet 4. mai 2015 #4 Skrevet 4. mai 2015 (endret) Støtter paraplytrille! Koster maks en femhundrelapp og kan brukes helt til gate'n. Det koster mye for sånn skikkelig prampack, og hvis du ikke bruker det, risikerer du at vogna er ødelagt når dere er framme. Endret 4. mai 2015 av the amazing spidermamma
Jordbærblomst Skrevet 5. mai 2015 #5 Skrevet 5. mai 2015 Jeg har reist med vogn flere ganger, det er lett og enkelt 😊 du sender den bare som spesialbagasje. Du får en pose som du putter vognen nedi, strips den sammen og send avgårde. Lett og enkelt, og koster ingenting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå