Gå til innhold

Hvorfor i all verden har de gjort dette?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bruker av menskopp. Men brukte always bind før. De eneste bindene jeg syns fungerte ok.

Jeg trenger fortsatt å bruke bind på de tyngste dagene selv med kopp.

Kjøpte en pakke always for en stund siden. De stinka noe så jæ#$@! Gud vet hva de har tilsatt, men det skal tydeligvis forhindre lukt?! My ass. Stinka jo enda verre når de var brukt.

Var på butikken i dag for å kjøpe nye bind. Når jeg nærma meg hylla med bind, slo den fæle lukta mot meg. Fantes ikke en eneste pakke uten den dritten i. Kjenner de det ikke selv, de som lager bindene? For ikke å snakke om det i det hele tatt er egnet å ha i nærheten av et underliv.

Nei. Jeg kommer aldri til å kjøpe en pakke til med always så lenge de dynker de i "parfyme"

Føler meg nesten litt opprørt her jeg sitter😲

Anonymous poster hash: 49681...f58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig

Anonymous poster hash: 7455d...c0e

Skrevet

Jeg har ikke sett/luktet disse enda. Men det var noen som skrev om det samme forrige uke. Høres helt forferdelig ut!!

Anonymous poster hash: 0307d...0bd
Skrevet

Sånn at alle kan lukte hvem som har mensen. :) Herlig.

Skrevet

Jeg bruker always og er veldig fornøyd. Ikke lukter de heller!

Anonymous poster hash: 3aa17...7b6

Skrevet

De bindene med lukt gjør at det blir en helt særegen lukt når "parfymen" blander seg med blodet. Kvalmende - lukter det på lang avstand når kvinner går med slike bind. Urgh!!!

Anonymous poster hash: 7945d...6ef
Skrevet

Jeg bruker always og er veldig fornøyd. Ikke lukter de heller!

Anonymous poster hash: 3aa17...7b6

Er det de "gamle" du bruker da?

De var jeg veldig fornøyd med. Men den driten de har i hyllene nå er jo ubrukelig.

Mener produsenten virkelig at det skal forhindre lukt? Nei, lukter heller mensen som er naturlig, enn sur gammal deo blandet med mensen. Kan minne meg litt om sånn lukt det er på offentlige toaletter der de har "godlukt" *grøss*

Anonymous poster hash: 49681...f58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...