Gå til innhold

Dere med dårlig forhold til svigerfamilien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Unnlot dere å dele detaljer fra svangerskapet? Både jeg og mannen har et meget dårlig forhold til hans foreldre, og vi føler for å ikke dele noenting...

Anonymous poster hash: 4b3c1...6d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da deler dere minst mulig.. Det er ingen menneskerett å følge ditt svangerskap.

Anonymous poster hash: 6b124...fa3

Skrevet

Da deler dere minst mulig.. Det er ingen menneskerett å følge ditt svangerskap.Anonymous poster hash: 6b124...fa3

Ok :)

Anonymous poster hash: 4b3c1...6d8

Skrevet

Jeg har ingen kontakt med hans familie lenger da de syns det var fryktelig lurt å blande seg inn i vårt forhold da vi hadde en vanskelig tid for et par år siden. Vi var i ferd med å gå fra hverandre grunnet mye krangling om bagateller egentlig. Da det var slutt fant de ut at de skulle fortelle meg hva de egentlig syns om meg, og det gjorde de - foran barna våre.

I 5 år hadde de latt som om de var glad i meg, som jeg var en del av familien, som de likte meg, reist på ferier med meg, invitert meg på det ene og det andre og plutselig så hatet de meg, ønsket meg alt vondt her i livet og mye annet stygt. Jeg og mannen fant tilbake etter bare 3 mnd fra hverandre. De har ikke prøvd å ta kontakt med meg og ikke jeg med de. Jeg ønsker ikke å ha sånne falske mennesker i livet mitt.

Mannen er konfliktsky og har et greit forhold til dem selv. Nå er jeg gravid. Over halvveis i svangerskapet og han har ikke fortalt dem noenting. Han orker vel ikke høre på alt det negative de kommer til å spy ut av seg så da får de heller ikke vite noe. For meg er d samma om de vet eller ikke. Har spurt han når han har tenkt å si det og han svarer bare "når jeg føler for det selv"

Ville droppa å informert dem om detaljer hvis dere likevel ikke har noe godt forhold.

Anonymous poster hash: 47f1f...9ed

Skrevet

jeg og eks svigermor hadde et godt forhold helt til sønnen min ble født, da ble det bare misnøye fra hennes side.. nå har vi ikke hatt kontakt med henne på snart 9mnd

Skrevet

Ikke akkurat svigerfamilien min, men samboerens:-)

Har ikke fortalt noen på farsiden min om graviditeten enda(6 mnd på vei nå) gruer meg til å gjøre det. De er noen egoistiske og selvsentrerte folk.

Alle på morsiden vet:-)

Anonymous poster hash: fe9b1...6ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...