Gå til innhold

Dere som planter i utepotter..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de hull i bunnen? det har mine, og det fulgte ikke med fat på de jeg kjøpte, litt bekymret for at terassebordene kan bli stygge om potta står rett nedpå...?

 

Anonymous poster hash: 86b16...7a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan bruke pottetralle eller annet underlag mellom terrasse og potte, for å skåne underlaget. 



Anonymous poster hash: c6343...8b5
Skrevet

Ja, mine har hull under ellers råtner jorden og røttene. 

Skrevet

Selvsagt har de hull i bunnen! Ellers drukner de i regnvær. Trenger du skål under kjøper du det.

 

Anonymous poster hash: e59e4...59b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...