Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Forrige uke fikk jeg plutselig en "sprekk" i brystvorta. Skulle rense med q-tips og klorhexidin og da forsvant nesten hele q-tip tuppen inn i det "hullet". Nå trodde jeg at det blødde, men det som er på bildet er ikke blod, det kommer UT av brystvorta Ammer ikke, ikke gravid, og piercingen tok jeg for mange, mange år siden! Anonymous poster hash: d7004...ddb
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #2 Skrevet 4. mai 2015 Det ser ut som det er noe puss i det "blodet." Gå til legen. Anonymous poster hash: 15b98...e9c
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 Det ser ut som det er noe puss i det "blodet." Gå til legen. Anonymous poster hash: 15b98...e9c Det er ikke blod! Trodde det var det jeg også, men det er en fast, glatt greie!? Anonymous poster hash: d7004...ddb
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #4 Skrevet 4. mai 2015 Det ser ut som det er noe puss i det "blodet." Gå til legen. Anonymous poster hash: 15b98...e9c Det er ikke blod! Trodde det var det jeg også, men det er en fast, glatt greie!? Anonymous poster hash: d7004...ddb Trolig en fettklump. Brystene våre består av stort sett det. Utenom å fortelle deg det, kan jeg ikke hjelpe deg. Tror jeg ville tatt en tur til lege, sånn i tilfelle alt mulig rart. Anonymous poster hash: dc193...3fa
Ikkedytt Skrevet 4. mai 2015 #5 Skrevet 4. mai 2015 En slags blemme eller noe? Prøvd å stikke hull på den?
ærlig talt Skrevet 4. mai 2015 #8 Skrevet 4. mai 2015 Jeg ville tatt ut piercingen og kommet meg til legen asap.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #9 Skrevet 4. mai 2015 Uææ, er det en kul eller? Den ville jeg dratt til legen med gitt! De kan vel tømme den. Anonymous poster hash: ebaa4...99a
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #10 Skrevet 4. mai 2015 Takk for svar! Det er ikke i piercing hullet, nei, noen millimeter unna. Blodblemme var vel det det startet som, så gikk det hull på den og da ble det et dypt hull, nå er det akkurat som om hullet har "vrengt seg", tror ikke den skal stikkes hull på da den er helt fast.. Hadde håpa å slippe legen, altså Anonymous poster hash: d7004...ddb
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #11 Skrevet 4. mai 2015 Det er sikkert en fettkul som har blitt blottlagt når huden over sprakk. Om du er veldig usikker sjekker du hos legen. Anonymous poster hash: 1d1c8...49a
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #12 Skrevet 4. mai 2015 Viltkjøtt (granulasjonsvev)? Kunne jo tyde på en kronisk irritasjon. Gå til lege og få fjernet piercingen. Anonymous poster hash: 12fa2...5d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå