Gå til innhold

Hva er dette!?!? Obs, bilde av brystvorte!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige uke fikk jeg plutselig en "sprekk" i brystvorta. Skulle rense med q-tips og klorhexidin og da forsvant nesten hele q-tip tuppen inn i det "hullet".

 

Nå trodde jeg at det blødde, men det som er på bildet er ikke blod, det kommer UT av brystvorta :o Ammer ikke, ikke gravid, og piercingen tok jeg for mange, mange år siden!

 

Anonymous poster hash: d7004...ddb

post-42-77295_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ser ut som det er noe puss i det "blodet." Gå til legen.

 

Anonymous poster hash: 15b98...e9c

Skrevet

Det ser ut som det er noe puss i det "blodet." Gå til legen.

 

Anonymous poster hash: 15b98...e9c

Det er ikke blod! Trodde det var det jeg også, men det er en fast, glatt greie!? :(

 

 

Anonymous poster hash: d7004...ddb

Skrevet

 

Det ser ut som det er noe puss i det "blodet." Gå til legen.

 

Anonymous poster hash: 15b98...e9c

Det er ikke blod! Trodde det var det jeg også, men det er en fast, glatt greie!? :(

 

 

Anonymous poster hash: d7004...ddb

 

Trolig en fettklump. Brystene våre består av stort sett det. Utenom å fortelle deg det, kan jeg ikke hjelpe deg. Tror jeg ville tatt en tur til lege, sånn i tilfelle alt mulig rart. 

 

Anonymous poster hash: dc193...3fa

Skrevet

En slags blemme eller noe? Prøvd å stikke hull på den?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Er det fra piercinghullet?

Skrevet

Gå til legen og få stukket hull på den!

Skrevet

Jeg ville tatt ut piercingen og kommet meg til legen asap.

Skrevet

Uææ, er det en kul eller? Den ville jeg dratt til legen med gitt! De kan vel tømme den.

 

Anonymous poster hash: ebaa4...99a

Skrevet

Takk for svar! Det er ikke i piercing hullet, nei, noen millimeter unna. Blodblemme var vel det det startet som, så gikk det hull på den og da ble det et dypt hull, nå er det akkurat som om hullet har "vrengt seg", tror ikke den skal stikkes hull på da den er helt fast..

 

Hadde håpa å slippe legen, altså :P

 

Anonymous poster hash: d7004...ddb

Skrevet

Det er sikkert en fettkul som har blitt blottlagt når huden over sprakk. Om du er veldig usikker sjekker du hos legen.



Anonymous poster hash: 1d1c8...49a
Skrevet

Viltkjøtt (granulasjonsvev)? Kunne jo tyde på en kronisk irritasjon. Gå til lege og få fjernet piercingen.

 

Anonymous poster hash: 12fa2...5d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...