Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Jeg kommer fra en bunadsfamilie hvor alle kvinnene går med bunad i konfirmasjon, dåp, 17.mai osv, men i mannens familie er det ingen bunader. Nå skal jeg i konfirmasjon i mannens familie, kan jeg da gå med bunad eller bør jeg finne noe annet å gå med? Er 99% sikker på at jeg (og evt 2-åringen min) blir de eneste med bunad... Anonymous poster hash: 938f1...3e1
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #4 Skrevet 4. mai 2015 Ja, det passer alltid, selv om du blir den eneste! Anonymous poster hash: e49f9...f5a
Superdolly Skrevet 4. mai 2015 #5 Skrevet 4. mai 2015 Jeg synes unad passer fint. Jeg kunne ha gått med bunaden min i konfirmasjon som den eneste med bunad og følt meg både fin og vel tilpass. Hvis du selv tenker at du vil føle deg utenfor eller ukomfortabel, er det jo greit å velge en fin kjole også.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #6 Skrevet 4. mai 2015 Med mindre konfirmantene er sterk motstander av bunade burde det være helt greit. Anonymous poster hash: 1c1de...e79
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #7 Skrevet 4. mai 2015 Så bra, da blir det bunad, litt redd for å føle meg utilpass, men liker bunaden min og er begrenset hvor ofte den kan brukes så greit å ta den frem når det er en anledning til det!:-) Anonymous poster hash: 938f1...3e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå