Gå til innhold

Han vil at jeg skal tisse på han....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I know., litt sykt.

Eller?

Han tenner på å se damer som squirter, og siden jeg ikke får til det vil han gjerne at jeg skal tisse på ham isteden. Jeg vet ikke helt, det gjør meg jo egentlig ikke noe, men samtidig synes jeg kanskje det er litt spes at han tenner på det.

Hva gjør man vel ikke for å glede sin elskede?

Anonymous poster hash: 08070...cbe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slikker min i rompa. Men det tenner jeg på selv, da. Jeg hadde sikkert tissa på han også, selv om det ikke er noe som tenner meg. Hadde ikke latt meg bli tissa på da ;p

Anonymous poster hash: 96263...c14
Skrevet

Jeg slikker min i rompa. Men det tenner jeg på selv, da. Jeg hadde sikkert tissa på han også, selv om det ikke er noe som tenner meg. Hadde ikke latt meg bli tissa på da ;p

Shit. Nå satt jeg teen i halsen. Hvordan vasker han seg i forkant? Med en flaskevasker eller noe? Fjerner han alt hår?

Anonymous poster hash: 05f13...cc9

Skrevet

Kan jo prøve det i dusjen første gang da, det er kanskje litt enklere?

Anonymous poster hash: 721cf...3c0
Skrevet

Hvem vil tisse på hverandre i senga? Blir ikke madrass og alt som er fullt av tiss? Eller bruker dere tisselaken?😂

Anonymous poster hash: ef129...684

Skrevet

Jeg vet at det er en forholdsvis "normal" ting å gjøre, men om min hadde spurt meg om det, tror jeg aldri at jeg hadde klart å se han i øynene igjen :o

Lykke til med ditt valg!

Anonymous poster hash: 99a7a...521

Skrevet

Gud bedre. Etter å ha vasket både barn og pasienter for både det ene og det andre,finnes det ikke noe seksuelt i tiss. Kan ikke fatte og begripe hva som er seksuelt med urin. Eller slikke folk der der finnes ekle ekle bakterier. Hvem vil frivillig få i seg e-coli?

HHadde min mann foreslått noe slikt, ja da vet jeg ikke hva jeg ville gjort eller sagt. Ikke gjennomført det, ei heller sett på han på lange lange tider. Æsj!

Skrevet

Shit. Nå satt jeg teen i halsen. Hvordan vasker han seg i forkant? Med en flaskevasker eller noe? Fjerner han alt hår?

Anonymous poster hash: 05f13...cc9

Han dusjer selvsagt før vi setter i gang med dette. Stikker ikke tunga inn i rumpehullet altså ;)

Skrevet

Han dusjer selvsagt før vi setter i gang med dette. Stikker ikke tunga inn i rumpehullet altså ;)

Det vil alltid ligge igjen noe bakterier.

Hver sine lyster ;)

Anonymous poster hash: 19068...e86

Skrevet

Vi tisser på hverandre i dusjen, jeg tenner ikke på det men gjør det innimellom for å glede samboeren. Han gjør andre ting for å glede meg😊

Anonymous poster hash: 45fce...99f

Skrevet

Hver sine lyster ;)

Det er bakterier på pengene du kjøper middag med også :) klemz

Skrevet

Mannen min spurte om det samme for litt siden. Jeg tenner overhodet ikke på det, men vil gjerne gjøre alt for han (gi det ett forsøk hvertfall). Han får meg til å squirte hver gang vi har sex også, så jeg ser sammenhengen. Vi prøvde første gangen i dusjen, det synes jeg var greit. Neste alternativ blir nok badegulvet.

Anonymous poster hash: 4506b...ef1

Skrevet

Sant nok - men ikke sleiker jeg på pengene og ikke oppbevarer jeg dem en viss plass ;)

Skrevet

Hver sine lyster ;)

man putter da ikke pengene i kjæften!!!! :fy_fy:

Anonymous poster hash: 026b5...f1b

Skrevet

Jeg bruker bankkort, jeg 👍

Skrevet

Ganske vanlig fetisj faktisk.. Så lenge du ikke har noe veldig imot det, så synes jeg du skal prøve. Jeg ble overrasket over hvor mye det faktisk pirret meg da jeg prøvde.

Anonymous poster hash: 4371c...27b

Skrevet

Aha... kom plutselig på hvorfor skjeggete menn har avføring i skjegget. ..

Det er etter å ha gitt dama oralsex...

Anonymous poster hash: ab74b...4c6

Skrevet

Nei æsj, er glad jeg har en mann med vettet i behold. Kanskje mannen din er bifil siden han tenner på utløsninger? Ikke at det er noe galt å være bifil, det er det ikke. Men å tenne på urin er galt!

Anonymous poster hash: f71e7...611

Skrevet

Det er bakterier på pengene du kjøper middag med også :) klemzAnonymous poster hash: 96263...c14

Sant nok - men ikke sleiker jeg på pengene og ikke oppbevarer jeg dem en viss plass ;)Anonymous poster hash: 19068...e86
Jeg er så underkuet av mannen at jeg må slikke på penger, han tenner på det. Det neste blir vel at jeg må tisse på han. Kanskje mens jeg slikker på penger. Jeg må gjøre alt han vil så han ikke dumper meg. Akkurat som de andre her inne som må tisse på mennene sine, å si nei er farlig. Alt for mannen!

Nei huff, slutt å gjør ting dere ikke liker jenter. Kunne ikke falt meg inn å tisse på en fyr uten å like det selv.

Skrevet

Jeg hadde ikke hatt noe problem med å tisse på en mann i feks dusjen om vi elsket hverandre og det var noe han ønsket å prøve. Kan strekke meg langt for å tilfredstille en jeg er glad i, og å tisse på en i dusjen ville ikke akkurat gjort noen skade på meg.

Men om det er waaaaay utenfor din intimsone, så skal du ikke gjøre det.

Anonymous poster hash: 9d253...2a2
Skrevet

Bare tiss på han da vel. En relativt vanlig fetisj det der så det er ingenting å bekymre seg for.

Anonymous poster hash: ae3ff...91c

Skrevet

Nei æsj, er glad jeg har en mann med vettet i behold. Kanskje mannen din er bifil siden han tenner på utløsninger? Ikke at det er noe galt å være bifil, det er det ikke. Men å tenne på urin er galt!

Åh Jesus!

Hvem er du til å bestemme om det er rett eller galt? Man skader verken seg selv eller andre. Respekter at andre tenner på andre ting enn deg selv!

Anonymous poster hash: 4371c...27b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...