Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Æsj, at det går an!?! Hvem gjør sånt? Først så ble jeg kvalm for min egen del. men så begynte jeg å tenke på alle tenåringene på snapchat, og at hvem som helst kan sende slike tilnærmelser. Anonymous poster hash: 7551a...ad0
Mandala Skrevet 4. mai 2015 #2 Skrevet 4. mai 2015 Må man ikke legge til folk for å kunne få snap av dem?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 Jeg har ikke lagt til noen. Anonymous poster hash: 7551a...ad0
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #4 Skrevet 4. mai 2015 Var det en du ikke kjente?? Anonymous poster hash: 21719...5c7
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #5 Skrevet 4. mai 2015 Jeg vet ingen ting om snapchat, men sånn generelt: Er det lov å sende nakenbilder av seg selv uoppfordret? Blotting er ikke lov. Er det egentlig noen forskjell på å blotte seg for noen og å påtvinge dem et slikt bilde via telefonen? Venninnen min opplevde at en mann hun hadde vært på en date med sende henne et bilde av kuken sin. Aner ikke hva han tenkte, han må jo ha trodd hun skulle bli tent. Hun kuttet all kontakt, og det skjønner jeg godt. Tror jeg ville blitt fly forbannet selv. Ikke fordi jeg tar skade av å se en kuk, men fordi det er så hinsides respektløst. Er det lov? Noen som vet? Anonymous poster hash: 0cb6b...636
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #6 Skrevet 4. mai 2015 Still inn snappen din på at kun venner kan sende snap til deg. Jeg har også fått runkevideoer, men der er fra folk jeg kjenner Anonymous poster hash: 27015...8de
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #7 Skrevet 4. mai 2015 Eh? Jeg får kun snaps fra venner jeg da. Anonymous poster hash: 6ba0c...8d8
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #8 Skrevet 4. mai 2015 Jeg må få noen til å hjelpe meg med de innstillingene tror jeg. Fysj, det var hvertfall ikke det jeg trengte morgenkvalm og jævlig. Jeg tror ikke det er noen jeg kjenner, men så bare snoppen for å si det sånn. Anonymous poster hash: 7551a...ad0
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #9 Skrevet 4. mai 2015 Ha ha ha, jeg får bare bilder av natur, blomster, middager og unger kjedelig i forhold til de du får Anonymous poster hash: 274d5...fa7
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #10 Skrevet 4. mai 2015 Jeg må få noen til å hjelpe meg med de innstillingene tror jeg. Fysj, det var hvertfall ikke det jeg trengte morgenkvalm og jævlig. Jeg tror ikke det er noen jeg kjenner, men så bare snoppen for å si det sånn. Anonymous poster hash: 7551a...ad0 Men altså, hvordan kan du åpne en snap uten å se hvem den er i fra? Det ble jeg litt nysgjerrig på. Jeg er ganske ny med snap, og får da altså bare snap fra de jeg har som venner, samt at det kommer mange irriterende "storys" fra diverse selskaper og lignende, men de skjuler jeg fortløpende. Kan man få snap fra privatpersoner uten å se hvem det er, og uten å være venner med dem? Anonymous poster hash: 6ba0c...8d8
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #11 Skrevet 4. mai 2015 Jeg må få noen til å hjelpe meg med de innstillingene tror jeg. Fysj, det var hvertfall ikke det jeg trengte morgenkvalm og jævlig. Jeg tror ikke det er noen jeg kjenner, men så bare snoppen for å si det sånn. Anonymous poster hash: 7551a...ad0 Men altså, hvordan kan du åpne en snap uten å se hvem den er i fra? Det ble jeg litt nysgjerrig på. Jeg er ganske ny med snap, og får da altså bare snap fra de jeg har som venner, samt at det kommer mange irriterende "storys" fra diverse selskaper og lignende, men de skjuler jeg fortløpende. Kan man få snap fra privatpersoner uten å se hvem det er, og uten å være venner med dem? Anonymous poster hash: 6ba0c...8d8 Det dukket jo bare opp et brukernavn. Hadde det stått kåre Jensen så hadde jeg vist hvem det er. jeg kommer jo til å kjenne igjen nicket om han sender mer. Anonymous poster hash: 7551a...ad0
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #12 Skrevet 4. mai 2015 Han sendte forhåpentligvis feil da. Har skjedd meg for å si det sånn Skulle legge til min daværende kjæreste, etter et par uker lurte jeg på hvorfor han aldri svarte. Viste seg at han hadde gitt meg feil brukernavn herlig med han fyren som hadde fått masse snap av meg uten å vite hvem jeg var Anonymous poster hash: 21719...5c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå