Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Et teit spm, men anyways...jeg hadde nettopp stoppet oppvaskmaskinen siden den var ferdig, så går mannen å starter den igjen uten at jeg så det(før etter en halv time, kan ikke stoppe den da...), MEN så spm: Jeg hadde tåteflasker og plastbegre oppi der, KAN det bli for mye vask??*gjemme hodet i hendene*hehe...tenker om det kan bli for mye vaskemiddel og at det setter seg i flaskene/begrene?? Anonymous poster hash: baa68...214
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #2 Skrevet 4. mai 2015 Du bør alltid skylle tåteflaske og slikt etter vask i oppvaskmaskin, uavhengig av om det er etter en eller to vask. Jeg skyller til og med drikkeflaskene til skolebarna mine. Anonymous poster hash: 97f66...926
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 ja det har du helt rett i, jeg bruker å gjøre det:-)Synes det stinker vaskemiddel etter 1 gang jeg, så etter 2??!blæh...søren.. kanskje hvis jeg legger dem i flaskesterilisatoren etterpå? Anonymous poster hash: baa68...214
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå