Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Mor og tenåringssønn. Mor er hyggelig, men når hun er borte (er sykepleier og jobber vakter) så spiller sønnen høy dunk-dunk musikk. Har til nå ikke sagt noe da det ikke er sent på kvelden han gjør dette, men det er frustrerende å komme hjem fra jobb og skulle ha en koselig middagsstund og måtte høre basse dunke. Er dette noe vi bare må leve med? Huset er ikke spesielt lytt. Helt vanlig til å være bygd i år 2000. Ekstra bjelkelag mellom oss og leiligheten. Anonymous poster hash: f1d00...d9f
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #2 Skrevet 4. mai 2015 Dette er vel en av de ulempene man må regne med når man leier ut, tenker jeg. Anonymous poster hash: 756c2...4c6
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 Hadde tatt en samtale med mor. Dersom man skal støye mer enn normalt så gir man beskjed. Mor er sikkert ikke klar over at sønnen er ei bråkebøtte når hun er på jobb. Snakk med henne og be om at han demper volumet. Anonymous poster hash: af713...8a6
Elsker livet Skrevet 4. mai 2015 #4 Skrevet 4. mai 2015 For å være helt ærlig syns jeg dette er noe man må tåle så lenge det ikke forstyrrer nattesøvnen.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #5 Skrevet 4. mai 2015 Jeg leier ut selv, og tenker at litt må man tåle. Men hvis det faktisk er veldig forstyrrende så hadde jeg uten tvil tatt en prat med mor og bedt han dempe musikken fremover. Det er klart gutten skal få høre på musikk, men man MÅ ikke vrenge høytalerene! Anonymous poster hash: 329e0...c3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå