Gå til innhold

Meg med mannen som går, oppdatering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker nå dagene på å sortere og pakke ned tingene våre (mine og ungenes, han får pakke selv) og gjør oss klare for flytting når skoleåret er over. Ganske rart og vemodig, men slik blir det!

Mannen er fremdeles på bærtur, og ser ingenting klart. Skifter hele tiden humør og fremtidsplaner, og tror ikke han og forelskelsen er liv laget og vil flytte etter oss innen 1 år. De har fremdeles ikke inngått noe forhold, men han prøver å bli kjent med henne :o Dumme, dumme stakkars mann! Han tilbringer mesteparten av tiden her med ungene, siden vi faktisk reiser etterhvert er det viktig at han bruker tid med dem.

Han har fremdeles "lyst på meg", men den døren har jeg lukket ;) For å være skikkelig kjip går jeg nå kun rundt i tights noe han er synes er superhot at jeg går i.....barnslig I know :P

Jeg vil klare meg fint, ungene vil klare seg fint og han kan sitte igjen her og vansmekte.

Anonymous poster hash: 4a886...a04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan kan han ha "lyst på dg" men alikevel være forelsket i en annen. Han vil ikke bo med deg, han vil ikke ofre sitt liv for deg. Han elsker deg ikke? Men han har lyst på deg? Enten er han idiot, eller så syns jeg dette lukter litt... Troll?

Anonymous poster hash: fddfe...234

Skrevet

Hahahaha... Herlig, HI :P

Mannen er en megadust!!

Anonymous poster hash: 5e37f...638

Skrevet

Hvordan kan han ha "lyst på dg" men alikevel være forelsket i en annen. Han vil ikke bo med deg, han vil ikke ofre sitt liv for deg. Han elsker deg ikke? Men han har lyst på deg? Enten er han idiot, eller så syns jeg dette lukter litt... Troll? Anonymous poster hash: fddfe...234

Neida, ikke noe troll, mannen er midlertidig gal?!?

Han sier det at han alltid vil finne meg sexy og attraktiv, og det er nok flere følelser igjen enn han vil innrømme....Han har jo ikke "lyst på" forelskelsen, så ikke vet jeg hva han tenker :o

HI

Skrevet

Hahahaha... Herlig, HI :P

Mannen er en megadust!!Anonymous poster hash: 5e37f...638

Jepp, en kronidiot ;)

Gnir litt ekstra inn hva han går glipp av, det har han jammen fortjent :)

HI

Skrevet

Bra for deg, HI. Du er tøff! Og du har hittil kommet deg gjennom dette med verdighet og stil.

Skrevet

Bra for deg, HI. Du er tøff! Og du har hittil kommet deg gjennom dette med verdighet og stil.

Takk, jeg sliter litt innimellom, men har ikke tenkt å synke ned i gjørma. Dette skal jeg gå ut av med hevet hode :)

Har fått barnehageplass og ordnet med ekstraressurser til minstemann, og eldstemann får begynne i samme klasse som bestevennen sin fra høsten :D

Mine foreldre hjelper med bosted og alt økonomisk slik at jeg kommer meg på beina, så dette skal bli bra. Vi har en lys fremtid i møte :)

HI

Skrevet

Er enig med hun ene at dette begynner å lukte litt som troll...hvorfor oppdatere hele tiden i en ny tråd?

Anonymous poster hash: 7b2d0...7dc
Skrevet

Er enig med hun ene at dette begynner å lukte litt som troll...hvorfor oppdatere hele tiden i en ny tråd? Anonymous poster hash: 7b2d0...7dc

Fordi at de andre trådene er på flere sider.....

Har ikke veldig lyst til å stå frem med nick siden det er flere her som kjenner meg, og har truffet meg.

HI

Skrevet

Uff, jeg får litt vondt av deg. Tror du ser det du vil se..... Han er forelsket i ei anna og du fornekter det hele. Du bør slutte å lure deg selv med at han har lyst på deg og vil flytte etter. Hadde det vært sant ville han kjempet for deg, og det gjør han ikke

Anonymous poster hash: 06ea6...0b8

Skrevet

Om dette ikke er troll, så for all del!!!! Ikke gi etter!!!! Ikke nå, ikke om 4 mnd, å heller ikke om to år! Aldri la han få "en liten smak" på det han ga slipp på til fordel for en annen!!

Anonymous poster hash: fddfe...234

Skrevet

Uff, jeg får litt vondt av deg. Tror du ser det du vil se..... Han er forelsket i ei anna og du fornekter det hele. Du bør slutte å lure deg selv med at han har lyst på deg og vil flytte etter. Hadde det vært sant ville han kjempet for deg, og det gjør han ikke Anonymous poster hash: 06ea6...0b8

Fornekter på ingen måte at han er forelsket, men han er ikke seg selv for å si det mildt. At han har lyst på meg er det ingen tvil om for å si det slik....det er ganske synlig :P At han flytter etter er det stor sannsynlighet for, ikke nødvendigvis på grunn av meg, men på grunn av ungene. Han vil ikke kjempe for meg nå, og må "realisere seg selv". Jeg har på ingen måte tenkt å sitte å vente på han, det brenner han for mange bruer til. Synes allikevel at det er bra for ungene hvis/når han flytter etter, jeg skal leve mitt liv :)

HI

Skrevet

Synes det er flott at ting ligger til rette for dere på hjemstedet ditt. Mannen din virker som han har en skikkelig midtlivskrise. Stakkars han når en dag finner ut hva han har gjort.

Anonymous poster hash: 677a4...7a1
Skrevet

Om dette ikke er troll, så for all del!!!! Ikke gi etter!!!! Ikke nå, ikke om 4 mnd, å heller ikke om to år! Aldri la han få "en liten smak" på det han ga slipp på til fordel for en annen!! Anonymous poster hash: fddfe...234

Har ikke på noen måte tenkt å gi etter, han brenner som sagt for mange bruer. Når det kommer til stykket er han den store taperen her.

HI

Skrevet

Synes det er flott at ting ligger til rette for dere på hjemstedet ditt. Mannen din virker som han har en skikkelig midtlivskrise. Stakkars han når en dag finner ut hva han har gjort. Anonymous poster hash: 677a4...7a1

Det samme tenker jeg. Innen han har våknet opp har jeg gått videre med mitt liv. Det han driver med nå er helt uakseptabelt, og jeg mister mer og mer respekten for han dessverre :(

Jeg er mye mer verdt enn det her, og der er han og jeg faktisk enige ;)

HI

Skrevet

Synes det er kjempefint at du oppdaterer jeg HI, tenker faktisk en del på deg og hvordan det går med deg.

Håper så veldig du klarer å holde deg fornuftig og bestemt om/når mannen innser hvilken tabbe han gjør og vil tilbake.

Sier ikke at du skal lykke døren for all fremtid, men at du iallfall markerer avstand, bor hver for dere, la tiden gå og lar begge to kjenne på med fornuften om dere virkelig vil det skal være dere igjen.

Er enig med hun ene at dette begynner å lukte litt som troll...hvorfor oppdatere hele tiden i en ny tråd?

Anonymous poster hash: 7b2d0...7dc

Skrevet

You go girl!!!!! :danse:

Anonymous poster hash: 4c947...bac
Skrevet

Synes det er kjempefint at du oppdaterer jeg HI, tenker faktisk en del på deg og hvordan det går med deg.

Håper så veldig du klarer å holde deg fornuftig og bestemt om/når mannen innser hvilken tabbe han gjør og vil tilbake.

Sier ikke at du skal lykke døren for all fremtid, men at du iallfall markerer avstand, bor hver for dere, la tiden gå og lar begge to kjenne på med fornuften om dere virkelig vil det skal være dere igjen.

Er enig med hun ene at dette begynner å lukte litt som troll...hvorfor oppdatere hele tiden i en ny tråd?Anonymous poster hash: 7b2d0...7dc

Ringer deg, eller sender en melding en dag det passer slik at vi kan treffes før jeg flytter herfra ;) Så skal du få en ordentlig oppdatering siden alt ikke kan beskrives med skrevne ord :)

HI

Skrevet

You go girl!!!!! :danse:Anonymous poster hash: 4c947...bac

Takk :)

HI

Skrevet

Du er tøff, HI! Har lest de fleste trådene dine og det er fint å se hvordan du har kommet deg ovenpå! Ikke hør på tullingene som roper troll hele tiden, og oppdater når du føler for det! Fintå lese at du ser lyst på framtiden for deg og ungene:)

Skrevet

Du er tøff, HI! Har lest de fleste trådene dine og det er fint å se hvordan du har kommet deg ovenpå! Ikke hør på tullingene som roper troll hele tiden, og oppdater når du føler for det! Fintå lese at du ser lyst på framtiden for deg og ungene:)

Takk :) Bryr meg ikke om folk tror jeg troller, hele situasjonen er jo helt absurd og alt høres jo helt uvirkelig ut ;)

Ser på dette som en ny start, og ser positivt på fremtiden :) En fremtid full av muligheter for meg og barna :D

HI

Skrevet

Når jeg leser dette, så blir jeg så glad. Føler du har vokst mye de siste ukene (trådene) og det er bra! Jeg tror dette blir bra for deg og ungene!

Anonymous poster hash: aae63...faf
Skrevet

Når jeg leser dette, så blir jeg så glad. Føler du har vokst mye de siste ukene (trådene) og det er bra! Jeg tror dette blir bra for deg og ungene! Anonymous poster hash: aae63...faf

Takk :) jeg har også tro på at dette kommer til å bli bra. Ganske slitsomt nå som jeg står med begge beina plantet midt oppi kaoset, men det går så lenge det er for en kort periode :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...