Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Føler jeg har prøvd det meste av kremer og lignende. Det er så knudrete/nuppete og grovt på en måte. Er sånn både på overarmer og legger. Han er bare 4 år, men har nesten alltid vært sånn både sommer og vinter. Hadde mye eksem som baby. Noen som vet hvorfor huden blir sånn og om det er eventuelt noe å gjøre med det? Anonymous poster hash: 10072...3fe
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #2 Skrevet 4. mai 2015 Føler jeg har prøvd det meste av kremer og lignende. Det er så knudrete/nuppete og grovt på en måte. Er sånn både på overarmer og legger. Han er bare 4 år, men har nesten alltid vært sånn både sommer og vinter. Hadde mye eksem som baby. Noen som vet hvorfor huden blir sånn og om det er eventuelt noe å gjøre med det? Anonymous poster hash: 10072...3fe Min datter blir slik når hun bader/dusjer for ofte. Vi vasker med klut morgen og kveld og så bader hun ved behov (når håret trenger det) Anonymous poster hash: 1a8db...149
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 Spiser noe han ikke tåler? Anonymous poster hash: a0e5c...95b
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 4. mai 2015 #4 Skrevet 4. mai 2015 Ser ut som hyperkeratose, google det http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144032047-til-alle-med-nuppete-hud-hyperkeratose/ Vil bare si at hvis du kjøper den kremen må du lese nøye på instruksjonene. Jeg kom frem til at jeg ikke vil bruke den, min sønn har jo ingen plager med det, det er rent kosmetisk. Og han blir bedre på sommeren.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #5 Skrevet 4. mai 2015 HI. Pga tidligere eksem og sånt så dusjer han ikke ofte, men blir vasket med klut hver dag. Dusjer max 2-3 ganger i uka. Kan være han ikke tåler noe ja.. Kan man få slik hud/utslett over lengre tid da? Takker for svar:) Anonymous poster hash: 10072...3fe
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 4. mai 2015 #6 Skrevet 4. mai 2015 Jeg har det forresten selv og lever godt med det Foruten at jeg har røde prikker på leggene, og det er jo ikke så fint å gå i kjole da...
Gjest Gul stjerne Skrevet 4. mai 2015 #7 Skrevet 4. mai 2015 http://oslohudlegesenter.no/mobile/hudsykdommer-h-m-keratosis-pilaris.html Er det dette?
n74 Skrevet 4. mai 2015 #8 Skrevet 4. mai 2015 Sikker på at det ikke er eksem? Vårt barn ser sånn ut ved start på utbrudd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå