Gå til innhold

Hvorfor er armene til barnet sånn? (Bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg har prøvd det meste av kremer og lignende. Det er så knudrete/nuppete og grovt på en måte. Er sånn både på overarmer og legger. Han er bare 4 år, men har nesten alltid vært sånn både sommer og vinter. Hadde mye eksem som baby.

Noen som vet hvorfor huden blir sånn og om det er eventuelt noe å gjøre med det?

Anonymous poster hash: 10072...3fe

post-42-325866_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler jeg har prøvd det meste av kremer og lignende. Det er så knudrete/nuppete og grovt på en måte. Er sånn både på overarmer og legger. Han er bare 4 år, men har nesten alltid vært sånn både sommer og vinter. Hadde mye eksem som baby.

Noen som vet hvorfor huden blir sånn og om det er eventuelt noe å gjøre med det?

Min datter blir slik når hun bader/dusjer for ofte.

Vi vasker med klut morgen og kveld og så bader hun ved behov (når håret trenger det)

Anonymous poster hash: 1a8db...149

Skrevet

Spiser noe han ikke tåler?

Anonymous poster hash: a0e5c...95b

Skrevet

HI.

Pga tidligere eksem og sånt så dusjer han ikke ofte, men blir vasket med klut hver dag. Dusjer max 2-3 ganger i uka.

Kan være han ikke tåler noe ja.. Kan man få slik hud/utslett over lengre tid da?

Takker for svar:):)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg har det forresten selv og lever godt med det ;)

Foruten at jeg har røde prikker på leggene, og det er jo ikke så fint å gå i kjole da...

Skrevet

Sikker på at det ikke er eksem? Vårt barn ser sånn ut ved start på utbrudd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...