Gå til innhold

Bør/kan man mase på BUP?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om noen her inne har vært i gjennom utredning hos BUP med barna sine, opplevde dere at det tok veldig lang tid mellom hver gang, og er det "greit" å mase på dem? :P

Det har stort sett gått 4-5 uker mellom hver gang jeg har hørt noe og da er det gjerne noen uker til med venting etter det før man får time. Men nå har det gått 2 måneder siden vi hadde en time der og ikke hørt noe som helst siden. Er det da greit å ringe for å høre om det er noe nytt eller mååå man bare smøre seg med tålmodighet? :P  Jeg skjønner at det kan ta tid å komme fram til resultater og sånt, samt at det er flere som skal ha utredning, men jeg blir litt smårar nå :P

Anonymous poster hash: 43c6b...f11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare å ringe. Det er lurt å mase, ingen tvil om det

Skrevet

Lurt og mase.de har en helt annen tidsregning enn vanlige folk.holdt på og bli sprø av tidsfrister og avtaler som sjeldent ble overholdt og aldri til det tidspunktet de var lovet

Skrevet

Bare mas på dem. Jeg synes det var veldig mye venting på dere. Da vi kom til etter de obligatoriske 3 månedene, hadde vi diverse møter osv nesten hver uke en periode. Det var faktisk litt slitsomt, men godt at det var framdrift så klart! Det som tok mest tid etter at vi kom til var å vente på timer til MR, EEG osv, og så oppsummeringsmøter hos BUP etter dette igjen.

Anonymous poster hash: 122f7...1c9
Skrevet

Mas! Det er mitt råd iallfall, var ikke flink til å mase selv og det gikk gjerne 3-4 mnd mellom hver gang vi hadde kontakt - og da fordi JEG ringte og maste. Var stadig sykdom bortpå bruket der, rot og dobbeltbookinger, osv, osv. Lykke til! ;-)

Anonymous poster hash: 43b91...052

Skrevet

Man må nok dessverre mase på BUP, de er ufattelig trege! Men når de først har begynt med behandling, går det som oftest greit😊

Skrevet

Det er vel dessverre sånn mange steder at det hjelper å mase. Burde ikke vært det selvfølgelig, men tror ofte de som maser får hjelp først. Kan nok hende at dere bare er et nummer i rekka for dem... Synes det er en helt rimelig forventning å få laget en tidsplan der de anslår når de skal konkludere utredningen. 

Skrevet

Tusen takk for svar, da ringer jeg i løpet av uken! ;)

Tror vi nærmer oss slutten nå, de har gått i gjennom alt av papirer og div.. men måtte ha et siste intervju opplegg og det er da det vi har ventet på resultater av nå i 2 måneder.. kan skjønne at det tar litt tid, men nå synes jeg det blir for lenge :P

Anonymous poster hash: 43c6b...f11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...