Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Hvilken fetisj er den rareste du vet om og hadde det vært en deal breaker? Anonymous poster hash: 1fe75...6ec
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #2 Skrevet 4. mai 2015 Den hvor voksene menn har på seg bleier blir for drøy for min del. Anonymous poster hash: 6bcb6...375
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 He he, den med bleiene synes jeg er lit søt så lenge de ikke bæsjer da Anonymous poster hash: 1fe75...6ec
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #4 Skrevet 4. mai 2015 Rareste og verste jeg vet om er den hvor partneren blir "kvalt". Det hadde nok vært en deal breaker for meg. Anonymous poster hash: 1fe75...6ec
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #5 Skrevet 4. mai 2015 Bæsjing! Fatter ikke hva som gjør at noen tenner på det - blæh! Anonymous poster hash: 219a1...b32
Ikkedytt Skrevet 4. mai 2015 #6 Skrevet 4. mai 2015 Oculolinctus. De som tenner på å sleike andre på øyet. Er og blir en av de rareste.
overlord Skrevet 4. mai 2015 #7 Skrevet 4. mai 2015 Alt som har med urin og avføring å gjøre, samt å behandle hverandre som babyer. På en god nummer to er alt som har med smerte å gjøre. Et dask på rumpa er helt ok, men å påføre andre smerte eller selv bli påført smerte syns jeg er helt ufyselig. Så som ungsom Pulp Fiction og tror jeg fikk varige mèn av han med den kula i munnen iført lakk, lær og kjettinger. Ble fysisk uvel av den scenen. Begge disse punktene er deal-breakere for meg.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #8 Skrevet 4. mai 2015 Rareste og verste jeg vet om er den hvor partneren blir "kvalt". Det hadde nok vært en deal breaker for meg. Anonymous poster hash: 1fe75...6ec Kveling er godt det, skal jeg si deg Følelsen av å bli totalt dominert og å være underkastet, tenner meg 100% Og det er langt fra det verste spør du meg Urin,avføring og føtter derimot..Og jeg kunne aldri være den dominante, kunne heller aldri vært med på med masker og annet sånt kostyme. Men jeg vet at folk tenner på forskjellig, og jeg ser ikke skjevt på andre som har andre fetisj Jeg er såpass åpen at jeg forstår at vi et forskjellige Anonymous poster hash: d0870...f74
Nissefisen Skrevet 4. mai 2015 #9 Skrevet 4. mai 2015 Jeg må le av de som setter mannen sin i bånd og har kurv til "bikkja" Bæsj er en god nr 2, eller 1. Æsj! Eller menn med høye hæler, haha! Baby greia er så turn of som det er mulig å få det.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #10 Skrevet 4. mai 2015 Rareste og verste jeg vet om er den hvor partneren blir "kvalt". Det hadde nok vært en deal breaker for meg. Anonymous poster hash: 1fe75...6ec Kveling er godt det, skal jeg si deg Følelsen av å bli totalt dominert og å være underkastet, tenner meg 100% Og det er langt fra det verste spør du meg Urin,avføring og føtter derimot..Og jeg kunne aldri være den dominante, kunne heller aldri vært med på med masker og annet sånt kostyme. Men jeg vet at folk tenner på forskjellig, og jeg ser ikke skjevt på andre som har andre fetisj Jeg er såpass åpen at jeg forstår at vi et forskjellige Anonymous poster hash: d0870...f74 Helt enig med deg! Anonymous poster hash: 40725...0a4
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #11 Skrevet 4. mai 2015 Rareste og verste jeg vet om er den hvor partneren blir "kvalt". Det hadde nok vært en deal breaker for meg. Anonymous poster hash: 1fe75...6ec Kveling er godt det, skal jeg si deg Følelsen av å bli totalt dominert og å være underkastet, tenner meg 100% Og det er langt fra det verste spør du meg Urin,avføring og føtter derimot..Og jeg kunne aldri være den dominante, kunne heller aldri vært med på med masker og annet sånt kostyme. Men jeg vet at folk tenner på forskjellig, og jeg ser ikke skjevt på andre som har andre fetisj Jeg er såpass åpen at jeg forstår at vi et forskjellige Anonymous poster hash: d0870...f74 Men hvordan får du gitt beskjed om at det er stopp på kvelinga? Altså, kveler han deg til du er blå? Har fått med meg at man har et eller annet kodeord hvis ting blir for mye under sånne type sex-greier, men skjønner ikke hvordan man skal få det til hvis man gisper etter luft Aner ingenting om slikt så jeg spør av ren nysgjerrighet Anonymous poster hash: a2b7d...f3e
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #12 Skrevet 4. mai 2015 Fetisjer har jeg aldri hørt om i det virkelige liv. Det er for meg kun noe som finnes på TV og Internett. Det reflekterer sikkert en eller annen form for virkelighet, men sikkert ikke så utbredt som media skal ha det til. Akkurat som på tv så er det så mange som har tourettes, der de hyler ut banneord og ukvemsord. Jeg er 40 år, jeg jobber med mennesker, har jobbet med kundebehandling. Jeg har bodd på bygda, og i flere store byer i Norge. Jeg har jobbet og bodd i flere land. Jeg har ALDRI sett en slik tourettes pasient i det virkelige livet. Har en kollega med en gutt med diagnosen, han blinker og smekker med tunga. Anonymous poster hash: b0eb0...90f
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #13 Skrevet 4. mai 2015 Rareste og verste jeg vet om er den hvor partneren blir "kvalt". Det hadde nok vært en deal breaker for meg. Anonymous poster hash: 1fe75...6ec Kveling er godt det, skal jeg si deg Følelsen av å bli totalt dominert og å være underkastet, tenner meg 100% Og det er langt fra det verste spør du meg Urin,avføring og føtter derimot..Og jeg kunne aldri være den dominante, kunne heller aldri vært med på med masker og annet sånt kostyme. Men jeg vet at folk tenner på forskjellig, og jeg ser ikke skjevt på andre som har andre fetisj Jeg er såpass åpen at jeg forstår at vi et forskjellige Anonymous poster hash: d0870...f74 Men hvordan får du gitt beskjed om at det er stopp på kvelinga? Altså, kveler han deg til du er blå? Har fått med meg at man har et eller annet kodeord hvis ting blir for mye under sånne type sex-greier, men skjønner ikke hvordan man skal få det til hvis man gisper etter luft Aner ingenting om slikt så jeg spør av ren nysgjerrighet Anonymous poster hash: a2b7d...f3e Vi har ikke noe kode,han merker når han ikke kan kvele mer Jeg blir jo selvsagt ikke blå, men jeg har endt opp med blåmerke Når han kveler kjenner jeg alt mer på en måte, det blir mer intenst og intimt, det handler jo mye om tillit og slikt Anonymous poster hash: d0870...f74
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #14 Skrevet 4. mai 2015 Jeg tenner på smerte og ydmykelse, så jeg bør vel ikke snakke så altfor høyt, men jeg fatter ikke urin/avføring/bleier/doggyplay eller hva det nå heter hvor man behandler/blir behandlet som en hund. Ellers syns jeg fokus på kun EN kroppsdel (Store/små pupper, rumpe, ben, etc) er litt sært. Vært borti slike menn og sex'en blir jo bare sær... Anonymous poster hash: 0591d...00d
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #15 Skrevet 4. mai 2015 Avføring Anonymous poster hash: e1ff6...bec
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #16 Skrevet 4. mai 2015 Hvilken fetisj er den rareste du vet om og hadde det vært en deal breaker? Anonymous poster hash: 1fe75...6ec Avføring. Sambo vil også at jeg skal ha på stranme tights og strømper. Men jeg liker ikke det! Anonymous poster hash: 1ae2c...d49
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #17 Skrevet 4. mai 2015 Hvilken fetisj er den rareste du vet om og hadde det vært en deal breaker? Anonymous poster hash: 1fe75...6ec Avføring. Sambo vil også at jeg skal ha på stranme tights og strømper. Men jeg liker ikke det! Anonymous poster hash: 1ae2c...d49 Det kunne jeg lett ha gjort. Må være litt deilig å ha en spesifikk ting man tenner på. Min mann er rene presten. Anonymous poster hash: 6bcb6...375
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå