Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Kan man bruke hårbånd når man har bunad? Ikke sånn hårvippe som hører til bunaden, men et vanlig et... Det er sort, flettet og nesten like tynt som en hårstrikk. Eller er det helt fyfy? Anonymous poster hash: 4c5b1...edd
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #2 Skrevet 4. mai 2015 Jeg har hårbånd som hører til bunaden, et til sommerbunaden og et til vinterbunaden. Hvilke hodeplagg som hører til bunad varierer. Noen har skaut, noen hårdbånd og noen andre ting. Hvis det ikke er noe spessielt som hører til din bunad tenker jeg at et sort hårdbånd sikkert kan fungere fint. Anonymous poster hash: 12bd1...7a3
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 Takk for svar Det finnes hårvippe man kan ha til min bunad, men jeg har ikke sånn. Noen flere? Anonymous poster hash: 4c5b1...edd
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #4 Skrevet 4. mai 2015 Nå aner ikke jeg hva "bunadpolitiet" mener, men jeg personlig synes det er helt greit med et smalt sort hårbånd til bunad. Anonymous poster hash: 31f77...259
Superdolly Skrevet 4. mai 2015 #5 Skrevet 4. mai 2015 Jeg tenker at d3t må være helt greit så lenge det er noenlunde diskret, slik du beskriver. Jeg bruker gjerne hårstrikk, og det er ikke akkurat originaltilbehør det heller.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #6 Skrevet 4. mai 2015 Et diskret sort hårbånd er det overhodet ingen som rynker på nesen av. Anonymous poster hash: 02c44...03e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå