Gå til innhold

Nå er jeg STOLT av meg selv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Livet mitt har vært turbulent fra starten. Min far var alkoholiker og kjørte i fylla da mi mor var seks mnd på vei med meg. Det endte stygt og han ble sittende en stund i fengsel, det endte til slutt i brudd mellom mor og far og jeg vokste opp i to hjem. Ett med en alkoholisert far og ei stemor fra helvete! Fikk ikke spise middag i samme rom som de, måtte sove på madrass i kjelleren og jeg fikk ikke leke med hennes datter fordi jeg var ei lita hore (hennes ord). I det andre hjemmet var ei mor som prøvde så godt hun kunne, men hun fikk barn for ung. Hun jobbet døgnet rundt og var på fest de fleste helgene, tror hun var ensom. Det endte med veldig mange stefedre, hvor den ene overlappet den andre. Det var heller ikke snille menn hun fant seg. De var voldelige mot både henne og meg og så var det den ene som voldtok meg nesten hver dag i ett år fra jeg var 9-10 år.

Da jeg fylte 17 ble jeg kastet ut fra mor og far hadde jeg ikke hatt kontakt med på syv år. Jeg hadde da en kjæreste og hans mor lot meg flytte inn hos de. Evig takknemlig for det, men jeg ble også litt presset til å være sammen med denne karen, ellers hadde jeg jo ikke hatt noe sted å bo. Alt dette gikk så klart utover skolen, jeg holdt hodet over vannet en god stund, men siste halvdel av 3.klasse klarte jeg ikke mer og det var flere fag jeg ikke tok eksamen i.

Kjæresten og jeg flyttet i egen bolig, fikk barn og giftet oss før bomben kom om utroskapet. Han flyttet ut og jeg sto på egne ben. Bestemte meg for å ta tak, begynne å tro på meg selv, kreve mer av andre (ifht vennskap og kjærlighet) og begynte å tenke på fremtiden! Nå har jeg tatt opp fag privat og har straks eksamen. Jeg føler det kommer til å gå så fint!

For første gang i livet mitt har jeg tro på meg selv! Jeg fortjener å ha det bra og jeg har vært kjempeflink med fagene jeg tar opp! Stolt av meg selv og måtte bare få det ut et sted :D

Anonymous poster hash: ee0bb...02c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, for et liv du har hatt!! Blir kjempelei meg og forbannet på samme tid... Barn skal IKKE ha det slik!!

Flott å høre at du kommer deg opp og frem :)

Og jaggu skal du være stolt!! STÅ PÅ!

klem

Skrevet

Selv om jeg ikke kjenner deg, så er jeg også stolt av deg! Virkelig bra jobba 😊

Anonymous poster hash: 5ffbb...c1b

Skrevet

Her spruter gledestårer på dine vegne! For et liv du har hatt, endelig, nå er det din tur til å komme opp i livet. Du har mer enn rett til å være stolt av deg selv. Lykke til med eksamen og veien videre, dette greier du, stå på :-)

Anonymous poster hash: 16d1b...6c3

Skrevet

Gratulerer med dagen og livet! Pass på å klappe deg selv skikkelig på skulderen, og vit at du kan klare det meste, men at det ikke er noe problem å be om hjelp om du trenger det. For det trenger alle fra tid til annen.

Skrevet

Får gåsehud av å lese innlegget ditt! Fantastisk hva du har fått til! Jeg ønsker deg alt av lykke videre i livet.

Anonymous poster hash: 03f76...e4d

Skrevet

Lykke til videre i livet.

Skrevet

Tuuusen takk alle sammen :D

Håper bare at jeg står på alt av eksamen nå så jeg får oppfylt drømmen om å bli lærer! Om jeg kan hjelpe unge mennesker bare en gang ila karrieren har jeg oppnådd målet :)

Skrevet

Fy søren, jeg blir så sint og lei meg når jeg leser hvordan du har hatt det. Men, desto mer har du å være stolt av. Jeg beundrer deg! Lykke til med alt!!

Anonymous poster hash: 6295a...320
Skrevet

Kjære deg. Forferdelig å lese om hva du har måtte gjennomgå. Du har all mulig grunn til å være stolt over deg selv☺ For et sterkt menneske du er. Ønsker deg all mulig lykke til på eksamen og for fremtiden!

Skrevet

Wow for en barndom, du er en av de sjeldne løvetannbarna som klarer seg uansett barndom. Men husk, at om du ikke skulle stå på eksamen så er det viktigste at du klarer å være en god mor for dine barn og holde deg unna mennesker som ikke vil deg godt. Min mann har hatt en nokså lik barndom som din, han er verdens beste mann og pappa, vanskelig å forstå hvor han har alt dette i seg fra, men høres litt ut som deg. Nå tar ikke han utdannelse eller noe, men er stolt over å gi barna masse kjærlighet, være en god kjæreste og kreve det samme tilbake. Blir stolt av deg bare av å lese alt du har vært igjennom og hvor du befinner deg i ditt eget liv

Anonymous poster hash: 8ab1c...d53
Skrevet

Måtte bare juble litt her inne! Fikk 5 i historie muntlig!! :D

Eksamensperioden begynner bra og jeg er så sinnsykt lykkelig! :)

Takk til alle som har svart, gitt "klemmer" og klappet meg på skulderen! Dere er veldig gode å ha :) Har ikke så mange å snakke med utenom barnet mitt, og det er ikke så forståelig for hn :P

Hi

Skrevet

Beundringsverdig - all ære til deg, vær stolt og unn deg et bra liv for deg og barnet.

Anonymous poster hash: dbd86...7b4

Skrevet

Forstår godt at du er stolt av deg selv:)))og det har du all grunn til.Jeg er også stolt av deg:)))og ja ,klapp deg på skulderen for meg også:))!Har selv hatt en tøff bakgrunn ,har reist meg igjen og tror at sterke mennesker kan nå langt. En god klem til deg:))))))

Anonymous poster hash: 06c89...430

Skrevet

Forstår godt at du er stolt av deg selv:)))og det har du all grunn til.Jeg er også stolt av deg:)))og ja ,klapp deg på skulderen for meg også:))!Har selv hatt en tøff bakgrunn ,har reist meg igjen og tror at sterke mennesker kan nå langt. En god klem til deg:))))))

Anonymous poster hash: 06c89...430

Skrevet

Du har helt rett, du fortjener å ha det bra. Du er et flott menneske og du bestemmer din egen skjebne nå.

Jeg heier på deg!!

Lykke til meg eksamen👍

Skrevet

Uff, stakkars deg. Jeg fikk skikkelig tårer i øynene nå! 

Du skal være kjempestolt av deg selv! Du er en utrolig sterk person! Fåtallet som har vært igjennom alt det du har, og alikevell klarer seg så godt som deg. Ikke vær redd for å søke hjelp, dersom du nå endelig lander litt, og kanskje får litt bedre "tid" til å tenke igjennom ting. 

Lykke til fine deg! <3 

Anonymous poster hash: 65945...1f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...