Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Flere som sliter med det i graviditeter? Slokk, sier det. Smeller ordentlig.. Slet med halebeinet sist og, men det er 25 uker igjen. Er ikke dette tidlig? Anonymous poster hash: e04c2...a76
Lille krøll Skrevet 4. mai 2015 #2 Skrevet 4. mai 2015 Det er så digg. Hadde det fra ca 12 uker. Følte meg ubekvem og fikk vondt om det ikke knakk. Fikk også urolige bein når det måtte knekkes men ikke helt ville.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå