Gå til innhold

Har dere aktivitetsmåler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså et slik armbånd som måler skritt, kalorier o.s.v. Hvilket merke og er det motiverende?

Anonymous poster hash: 88d5c...3bd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fitbit flex. Veldig fornøyd, og må si at jeg ble overrasket over antall skritt jeg faktisk tar per dag :) Har brukt den sammen med my fitness pal (kalori app).

Anonymous poster hash: bdaec...16c

Skrevet

Nei, har aldri hørt om det engang... 

Anonymous poster hash: 36cfe...092
Skrevet

Mannen fikk Polar loop til jul (han ønsket seg et enkelt et) og han har vært veldig fornøyd.

Han har en veldig aktiv og tung jobb, men trener lite i tillegg så han ville registrere hvor mye han faktisk var i bevegelse og også registrere søvn (han sliter litt med søvnen)

Han er veldig fornøyd, og blir motivert til å ta en sykkeltur eller gå seg en tur etter at ungene er i seng om kvelden de dagene loop'en ikke er fornøyd med dagens aktivitet.

Anonymous poster hash: a699c...5c8
Skrevet

Jeg har polar v800. Det er en pulsklokke med aktivitetsmåler. Nå har jeg brukt den i ca 6 mnd og er veldig fornøyd. Det er krevende å få nokk bevegelse i løpet av de dagene jeg ikke trener, men aktivitetsmåleren gjør at jeg ofte tar litt ekstra lett mosjon om kvelden for å nå målet. I går lå jeg for eksempel dårlig an. Da gikk jeg på tredemølla en halv times tid mens jeg så en film i stedenfor å sitte i sofaen og se filmen.

Jeg tar meg selv ofte i å gå litt fortere i hverdagen også siden jeg vet det gir ekstra "poeng" på aktivitetsmåleren.

Anonymous poster hash: a7c74...6f0
Skrevet

Jeg har garmin vivofit veldig fornøyd!

Skrevet

Jeg har Fitbit Charge, veldig fornøyd med den. 

Anonymous poster hash: 69b5d...987
Skrevet

Hvordan måler den skritt via armen??

Anonymous poster hash: 6c864...e3f

Skrevet

Hvordan måler den skritt via armen??

Anonymous poster hash: 6c864...e3f

Det luerer jeg og på`?

Anonymous poster hash: c034a...dfa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...