Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Mange bekjente og familiemedlemmer av meg har alltid trodd jeg har vært en svak pyse. Aldri tatt meg på alvor, på noen plan.. Da jeg fødte uten smertelindring var det "oi", det hadde de ikke trodd gitt. Neivel? Da jeg en annen gang ble alvorlig (potensielt dødelig) syk og ikke kunne kjøre til legevakt selv, bagatelliserte folk det. Sikkert ikke så farlig. Går nok over. Mange utsagn som beviste at de mente jeg overdrev smertene. Jeg begynte selv å tro på dem, at jeg sikkert bare var en pyse med lav smerteterskel, men så fikk jeg kommet meg til legen og ble innlagt halvannen mnd på synehus med så store smerter at jeg er ødelagt i hodet. Mange fikk seg en vekker da, men føler fortsatt jeg blir sett på som pyse. De gangene jeg har hatt gallesteinafall i nærheten av noen har de også bare sagt at det sikkert bare er magesyre. Flere som har det sånn? Anonymous poster hash: d4676...228
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #2 Skrevet 4. mai 2015 Det er ulempen ved å syte mye gjennom mange år. Da forventer ikke folk noe annet enn at det er syting selv om det er alvorlig. Anonymous poster hash: 6d1b8...576
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 Det er ulempen ved å syte mye gjennom mange år. Da forventer ikke folk noe annet enn at det er syting selv om det er alvorlig. Anonymous poster hash: 6d1b8...576 Hva mener du med det? Jeg har aldri sytet over noe, eneste er når jeg har holdt på å dø, men du hadde vel heller dødd med "æren i behold" enn å gi uttrykk for smerte du, da. Du burde skamme deg, du er et dårlig menneske. Anonymous poster hash: d4676...228
SuperFries Skrevet 4. mai 2015 #4 Skrevet 4. mai 2015 Nei, jeg er nok så sterk som folk oppfatter. Jeg gir sjelden opp, jeg gjennomfører og jeg oppfyller mine mål. Jeg knekker ikke i motstand, blir da bare enda sterkere.
SuperFries Skrevet 4. mai 2015 #5 Skrevet 4. mai 2015 Hva har du gjort for at folk har hatt det inntrykket av deg, at du er en svak pyse?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #6 Skrevet 4. mai 2015 Hva har du gjort for at folk har hatt det inntrykket av deg, at du er en svak pyse?Ingenting, det er bare det at de skal være veldig "tøffe", om du skjønner? Og alle som ikke er a4 er bare noe dritt. Anonymous poster hash: d4676...228
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå