Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Jeg hadde kjøpt mange ruller med tapet (mønstertapet) som jeg skulle ha i hele stua. Spurte broren min om han ville tjene litt ekstra penger for å sette opp tapet for meg og det takket han ja til. Jeg spurte først og fremst han for jeg vet at han er veldig nøye og flink. I helgen satte han opp tapet med hjelp fra min far. Når jeg spurte etterpå hvor mye jeg skylder han, så sa han ingenting, fordi han selv ikke ble fornøyd med jobben han gjorde. Jeg og mannen er veldig fornøyde og kunne ikke vørt mer fornøyd. Men jeg vil fortsatt betale dem, de var jo her hele helgen og jobbet når de kunne være hjemme med sin familie. Jeg tenker at jeg vil fortsatt gi penger til dem, men føler at jeg må gi likt til begge. Det blir liksom dumt å gi 2000kr til min bror og 1000kr til pappa (et eksempel), selv om begge sa klart ifra at det vil de ikke ha. Hva sier dere? Jeg bør gi likt, ikke sant? Og hvor mye? Hva hadde dere gjort? Blir så takknemlig for svar. Anonymous poster hash: 8ff74...720
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #2 Skrevet 4. mai 2015 Må si at de slet veldig mye, for tapeten er veldig vanskelig, når den er med mønster. Hi Anonymous poster hash: 8ff74...720
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 Vi betaler aldri og får aldri betalt av familie eller nære venner når vi gjør noe/de gjør noe for oss... Det er mer "vi gjør dette for dere, dere gjør dette for oss". Vi har alle ulike kvaliteter, så der mannen min kan hjelpe noen, så gjør han det, og der min svoger kan noe vi trenger hjelp til, hjelper han oss med det osv... Vi stiller rett og slett opp for hverandre. Anonymous poster hash: 16542...ce0
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #4 Skrevet 4. mai 2015 Har lagt masse tapet selv, MASSE!, både med og uten mønster og det er kjempeenkelt! Love it! Hadde de ikke vært familie hadde jeg betalt dem, men faren og broren din..??.. I vår familie hjelper alle alle, så det går jo mye opp i opp... Hva med å kjøpe dem hver sin flaske fin konjakk? (om de liker slikt selvsagt!!) Anonymous poster hash: dbee5...d46
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #5 Skrevet 4. mai 2015 Hvis din bror har barn så gir du gavekort på kino eller restaurant og sier at du kommer å passer barna. Din far kan få en flaske conjac eller noe han liker å holde på med. Vanskelig med fedre.. Hvilke interesser har de da? Det må ikke være penger. Anonymous poster hash: 5e021...e80
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #6 Skrevet 4. mai 2015 Inviter dem ut på en skikkelig god restaurant. Merkelig å betale sin bror og far.. Anonymous poster hash: 91593...a50
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #7 Skrevet 4. mai 2015 Du betaler din bror. Det hadde dere allerede avtalt. Anonymous poster hash: d4ba3...249
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #8 Skrevet 4. mai 2015 Jeg spurte ikke dere om jeg skal betale bror og faren for jobben de gjorde, men hvor mye? Ei heller om det er rart eller ikke? Jeg spurte hvor mye?? Hi Anonymous poster hash: 8ff74...720
MissYou Skrevet 4. mai 2015 #9 Skrevet 4. mai 2015 Jeg spurte ikke dere om jeg skal betale bror og faren for jobben de gjorde, men hvor mye? Ei heller om det er rart eller ikke? Jeg spurte hvor mye?? HiAnonymous poster hash: 8ff74...720 Dette er så typisk her inne, Hi. Du får svar på det du IKKE spurte om herlighet! Synes ikke forøvrig at det er merkelig å ville betale for jobben de gjorde, spes med tanke på at det er familie. De ofret sin tid for dere, og dere bør gi det dere føler for. Dere vet best hvor mye tid og krefter de brukte.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #10 Skrevet 4. mai 2015 Jeg spurte ikke dere om jeg skal betale bror og faren for jobben de gjorde, men hvor mye? Ei heller om det er rart eller ikke? Jeg spurte hvor mye?? Hi Anonymous poster hash: 8ff74...720 Du gir ingenting, er mitt svar. Lik det eller ikke, men jeg svarte på det du spurte om. Flere andre her har også svart. Hvor mye koster kino? Cognac koster det og det. En tur på fin restaurant koster det og det. Regn det ut selv. Anonymous poster hash: 16542...ce0
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #11 Skrevet 4. mai 2015 Jeg spurte ikke dere om jeg skal betale bror og faren for jobben de gjorde, men hvor mye? Ei heller om det er rart eller ikke?Jeg spurte hvor mye??HiAnonymous poster hash: 8ff74...720 Du gir ingenting, er mitt svar. Lik det eller ikke, men jeg svarte på det du spurte om. Flere andre her har også svart. Hvor mye koster kino? Cognac koster det og det. En tur på fin restaurant koster det og det. Regn det ut selv. Anonymous poster hash: 16542...ce0 Var ikke det jeg spurte om da, er du blind??? Verken om kino, eller cognac men om hvor mye penger. Men takk for svaret men nei takk! Herlighet!!! Anonymous poster hash: 8ff74...720
MissYou Skrevet 4. mai 2015 #12 Skrevet 4. mai 2015 Beklager hi, men jeg må le. For noen svar du får, haha....lenge leve Dib.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #13 Skrevet 4. mai 2015 Wow. Du virker jo som en real dame.. Lord! Anonymous poster hash: d4ba3...249
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #14 Skrevet 4. mai 2015 Betal dem i noe annet enn penger ! Kjøp noe fint i en kurv som takk samt med et gavekort på noe.. Evt tilby deg å være barnevakt etc som hjelp tilbake Anonymous poster hash: f9792...c02
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #15 Skrevet 4. mai 2015 Hi, da gir du 2000 kr til din bror og 2000 til din far, hvis du har bestemt deg for penger. Ikke hør på hønene med andre svar, de bør respektere at du har bestemt deg for penger og burde svare etter det. Anonymous poster hash: 06e12...3fb
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #16 Skrevet 4. mai 2015 Hm. Du spør faktisk også om hva vi hadde gjort... bare nevner det!.. Anonymous poster hash: 68ad9...47a
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #17 Skrevet 4. mai 2015 Jeg spurte ikke dere om jeg skal betale bror og faren for jobben de gjorde, men hvor mye? Ei heller om det er rart eller ikke?Jeg spurte hvor mye??HiAnonymous poster hash: 8ff74...720 Du gir ingenting, er mitt svar. Lik det eller ikke, men jeg svarte på det du spurte om. Flere andre her har også svart. Hvor mye koster kino? Cognac koster det og det. En tur på fin restaurant koster det og det. Regn det ut selv. Anonymous poster hash: 16542...ce0 Var ikke det jeg spurte om da, er du blind??? Verken om kino, eller cognac men om hvor mye penger. Men takk for svaret men nei takk! Herlighet!!! Anonymous poster hash: 8ff74...720 Hadde tenkt å svare deg - på det du spurte om, men når du er så nebbete så gidder jeg ikke. Anonymous poster hash: f16cb...963
MissYou Skrevet 4. mai 2015 #18 Skrevet 4. mai 2015 Jeg spurte ikke dere om jeg skal betale bror og faren for jobben de gjorde, men hvor mye? Ei heller om det er rart eller ikke?Jeg spurte hvor mye??HiAnonymous poster hash: 8ff74...720 Du gir ingenting, er mitt svar. Lik det eller ikke, men jeg svarte på det du spurte om. Flere andre her har også svart. Hvor mye koster kino? Cognac koster det og det. En tur på fin restaurant koster det og det. Regn det ut selv. Anonymous poster hash: 16542...ce0 Var ikke det jeg spurte om da, er du blind???Verken om kino, eller cognac men om hvor mye penger.Men takk for svaret men nei takk!Herlighet!!!Anonymous poster hash: 8ff74...720 Hadde tenkt å svare deg - på det du spurte om, men når du er så nebbete så gidder jeg ikke. Anonymous poster hash: f16cb...963 Uffda!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #19 Skrevet 4. mai 2015 Jeg spurte ikke dere om jeg skal betale bror og faren for jobben de gjorde, men hvor mye? Ei heller om det er rart eller ikke?Jeg spurte hvor mye??HiAnonymous poster hash: 8ff74...720 Du gir ingenting, er mitt svar. Lik det eller ikke, men jeg svarte på det du spurte om. Flere andre her har også svart. Hvor mye koster kino? Cognac koster det og det. En tur på fin restaurant koster det og det. Regn det ut selv. Anonymous poster hash: 16542...ce0 Var ikke det jeg spurte om da, er du blind???Verken om kino, eller cognac men om hvor mye penger.Men takk for svaret men nei takk!Herlighet!!!Anonymous poster hash: 8ff74...720 Hadde tenkt å svare deg - på det du spurte om, men når du er så nebbete så gidder jeg ikke. Anonymous poster hash: f16cb...963 Uffda! Driver du å svarer deg selv her? Jeg tror du er Hi, jeg, MissYou. Anonymous poster hash: 16542...ce0
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #20 Skrevet 4. mai 2015 Vi pleier ikke å betale hverandre for tjenester i familien vi! MEN vi er greie med hverandre og er det litt "enveis" med hjelpen, så er det kanskje greit å spandere litt ekstra i bursdagspresang eller finne på noe annet koselig. Anonymous poster hash: eea25...c5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå