Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Fordi han mente jeg brukte mye tid med venner (for en gangs skyld) i helgen, så ble han så snurt. Nå driver han å "straffer" meg, ved å være sur og grinete. I stedet for å si god morgen og være bli i dag, startet han dagen med: "Jaha...?!" Og når jeg kommenterte at det var snedig måte å ønske god morgen på, svarte han "God morgen???? Det er da faan meg ettermidag nå!!" Er bare kald og ekkel, kvalm og overlegen. Bare fordi han måtte bruke tid med barna alene i gårkveld. Hva er det for noe da? Han her kan legges inn i listen deres for ubrukelig menn tror jeg. Anonymous poster hash: 1cfbe...ab4
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 4. mai 2015 #2 Skrevet 4. mai 2015 Ja, skikkelig barnslig mann! Herregud. Unner han deg ikke å få være med venner innimellom da? Hadde det vært min mann hadde han fått høre det.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 Fjott! Har han reagert sånn før? Anonymous poster hash: e26e5...c0b
Gjest Antarctica Skrevet 4. mai 2015 #4 Skrevet 4. mai 2015 Fordi han mente jeg brukte mye tid med venner (for en gangs skyld) i helgen, så ble han så snurt. Nå driver han å "straffer" meg, ved å være sur og grinete.I stedet for å si god morgen og være bli i dag, startet han dagen med: "Jaha...?!" Og når jeg kommenterte at det var snedig måte å ønske god morgen på, svarte han "God morgen???? Det er da faan meg ettermidag nå!!" Er bare kald og ekkel, kvalm og overlegen. Bare fordi han måtte bruke tid med barna alene i gårkveld. Hva er det for noe da? Han her kan legges inn i listen deres for ubrukelig menn tror jeg. Anonymous poster hash: 1cfbe...ab4 Klokka ti var det ettermiddag? Tror han må realitetsorienteres litt mht hva man kan vente av en ektefelle. Er de ungene kun DITT prosjekt til vanlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå