Gå til innhold

Oi! Da reiser vi også bort før 17. mai

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tilfeldighetene ville ha det slik at vi drar til Spania 16. mai og blir borte i en uke :) Egentlig litt imot å reise bort 17. mai, men må si at nå bare gleder jeg meg til en uke med sol og bading + det er jo litt deilig å slippe alt 17. mai greiene også :) 

Anonymous poster hash: e7eb8...45f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok!

Interessant.

Anonymous poster hash: 3487d...4a6

Skrevet

Vi var I Spania på 17 mai i fjor. Angra ikke et sekund. . Rett og slett deilig.. Hadde vi hatt økonomi til det i år hadde vi reist med en gang..

Anonymous poster hash: ad38d...e5b

Skrevet

"Alt 17.mai-greiene"... er det så himla mye styr da? Stryke noe skjorter og pusse noen søljer. Se barnetoget, kose seg med familie og god mat, leke på skolen... Elsker 17 mai!

Anonymous poster hash: 1ac4b...e14

Skrevet

Samme her. Må si jeg ikke skjønner at det skal være så mye styr.

Elsker den dagen og samme gjør barna. Den er bare en dag i året så det bør en holde ut;-)

Anonymous poster hash: 9b517...d9d

Skrevet

Samme her. Må si jeg ikke skjønner at det skal være så mye styr.

Elsker den dagen og samme gjør barna. Den er bare en dag i året så det bør en holde ut;-)

Dette skulle være respons til innlegget over- anonym...14 tror jeg:/

Skrevet

Virker som dere ikke har skolebarn, det er da "stresset" begynner på 17. mai, før den tid er det bare kos. 

Skrevet

Virker som dere ikke har skolebarn, det er da "stresset" begynner på 17. mai, før den tid er det bare kos.

Har skolebarn jo, og vi gleder oss alle mann!

Skrevet

Jeg må innrømme jeg er glad jeg slipper, men egentlig så må jo noen ta jobben. I alle år vi har hatt skolebarn har jeg gruet meg til 17. Mai. Her arrangeres det så mye at som foreldre til 2 skolebarn så er det ikke tid igjen til kos. Enten er jeg eller mannen opptatt med et eller annet vi er blitt satt opp på.  I fjor skulle vi ha med kake + trinnet til minstemann skulle stelle i stand alt før feiringen, vi ble satt opp til å ha kiosksalg så salg av middag og etter det, lotterisalg. til slutt skulle trinnet til eldstemann rydde etter arrangementet. Ikke mye kos nei. Men klart noen må jo ta det, men etter min mening kunne vi klart oss med et mye mindre arrangement, men det virker som 17. mai komiteen hele tiden skal overgå det som ble gjort i fjor. 

Skrevet

2 på skolen og 1 i bhg, så joda. Når jeg var gravid med nr 3 satt jeg i komiteen og, med symfyseløsning herfra til helvette. Akkurat det var litt stress og jeg var helt ødelagt når kvelden kom, men det gikk da fint det og :-)

Skrevet

2 på skolen og 1 i bhg, så joda. Når jeg var gravid med nr 3 satt jeg i komiteen og, med symfyseløsning herfra til helvette. Akkurat det var litt stress og jeg var helt ødelagt når kvelden kom, men det gikk da fint det og :-)

Selvsagt går det fint :) Kjenner bare at hos oss er ikke 17. mai en dag vi forbinder med kos, mer heller med stress. Derfor jeg sier at dette året skal det bli litt godt å slippe.

Skrevet

Selvsagt går det fint :) Kjenner bare at hos oss er ikke 17. mai en dag vi forbinder med kos, mer heller med stress. Derfor jeg sier at dette året skal det bli litt godt å slippe.

Ja for all del, håper dere får en super tur! :-)

Her er forøvrig 17.mai toget obligatorisk så vi hadde ikke sluppet unna om vi ville :-)

Skrevet

Vi skal også reise bort. 7 åringen er superglad for å slippe å gå 2 timer i 17.mai tog, og jeg skjønner det godt....

Anonymous poster hash: 3e86f...4e3
Skrevet

Vi skal også reise bort. 7 åringen er superglad for å slippe å gå 2 timer i 17.mai tog, og jeg skjønner det godt....

Anonymous poster hash: 3e86f...4e3

2 timer??? Hvor langt er det toget da?

Skrevet

Men er det stress for de voksne eller er det det for barna også? Hos oss er det utenkelig å dra bort på 17.mai da jenta mi synes det er en veldig stor dag som hun vil være med på. Det er også en sosial hendelse som det er stort fokus på i forkant, og hun ønsker å få muligheten til å ta del i denne dagen sammen med vennene sine. Skulle jeg satt mine egne behov først så hadde vi gjort noe helt annet enn å feire 17.mai, men det er ikke mine behov som skal komme først på en slik dag.

Anonymous poster hash: 5fe84...e30

Skrevet

Tror både foreldre og barn overlever å være borte på 17 mai altså, stress eller ikke...

Skrevet

Men er det stress for de voksne eller er det det for barna også? Hos oss er det utenkelig å dra bort på 17.mai da jenta mi synes det er en veldig stor dag som hun vil være med på. Det er også en sosial hendelse som det er stort fokus på i forkant, og hun ønsker å få muligheten til å ta del i denne dagen sammen med vennene sine. Skulle jeg satt mine egne behov først så hadde vi gjort noe helt annet enn å feire 17.mai, men det er ikke mine behov som skal komme først på en slik dag.

Anonymous poster hash: 5fe84...e30

Det blir nok litt stress for alle partner ja, men selvsagt mest for oss voksne. Men begge barna ble hoppende glade når vi spurte om de heller ville dra på badeferie til Spania.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...