Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Forsikringsselskapet vi har nå er det bare rot med. Det har ennå ikke hendt oss noe, men de har kåla og styra med papirer og rot i snart et år, nå er jeg lei og vil bytte til ett selskap med orden i sysakene. Jeg har inntrykk av at If er et sånt selskap. Er de dyre? Er de ryddige? Det er snakk om livs-, ulykke-, ufør- og gravidforsikring. Anonymous poster hash: e146c...d6e
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #2 Skrevet 4. mai 2015 De har vært veldig ryddige når det gjelder hus/innbo og bilfrsikring, de andre forsikringene har vi heldigvis hatt behov for å bruke. Anonymous poster hash: d8ba7...372
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 Vi har If og vi har måttet bruke de. Alt har vært ryddig og oppgjørene har kommet fort. Anonymous poster hash: fdde9...b8d
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #4 Skrevet 4. mai 2015 Har meldt skade til If en gang, og jeg ble overrasket over hvor lite papirstyr det var. Pengene var også på konto overraskende fort. Dette gjaldt ødelagt innbo. Jeg var likevel dum nok til å bytte forsikringsselskap da jeg fikk et bedre tilbud et annet sted. Meldte skade på min telefon som ble knust, og kr har aldri vært borte i en mer vanskelig lg tungvint prosess. Bare rot og styr og kødd fra ende til annen Jeg ga til slutt faen og byttet tilbake til If! Anonymous poster hash: 5e1b7...e22
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #5 Skrevet 4. mai 2015 If er best! Anonymous poster hash: 181f2...ead
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #6 Skrevet 4. mai 2015 Var det jeg tenkte! Vi bytter til If. Tusen takk for svar HI Anonymous poster hash: e146c...d6e
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 4. mai 2015 #7 Skrevet 4. mai 2015 Bytt til if, ja! Jeg har hatt tre andre selskaper før jeg havnet på If, de var det surr med fra ende til annen, avtalegiroer som aldri gikk gjennom, purringer på regninger som var betalt osv. Hos If har det så langt ikke vært noe tull noe sted. Har heldigvis ikke hatt behov for å melde skade, men venner av meg som har If har gode erfaringer med den biten også
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #8 Skrevet 4. mai 2015 Har erfaring med if. Hvis du først en gang har vært i kontakt med dem, så terroriserer de deg med telefonsalg på livstid til tross for reservasjon i mot telefonsalg og skriftlige og muntlige løfter om det motsatte. De er svært usakelige i oppgjør (jeg har hatt dem som motpart i trafikkulykke). Man er nødt til å ty til noe som ligner trusler og utpressing før de er villige til å gi noe i nærheten av et korrekt oppgjør. Advokat er helt nødvendig. Anonymous poster hash: a5b20...da5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå