Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Dette her er en gjengs oppfatning, og til og med familien mener det samme. Jeg er glad i henne, men samtidig er det noe som skurrer. Vi har vært venner i mange mange år. Hun er i konflikt med noen bestandig. Spesielt sin familie og svigerfamilie. ALT skal dreie seg om henne. Prøver noen å fortelle noe om sine unger er hun kjapp med å dreie samtalen inn på seg og sitt. Kan snakke en hel kveld om bare seg og sitt hvorpå andre sitter og nikker. Hun er sykelig sjalu og fullstendig kontrollfreak over alt og alle, spesiellt mannen sin, han er en underkua hund. Han har alt åpent så hun kan sjekke alt som er. Hun forsøker å fremstille alt perfekt! Ungene går bare i merkeklær og hun er utrolig usikker på om hun ser bra ut/bra nok ut osv. Trenger KONSTANTE tilbakemeldinger! Snakker også konstant om sine unger, ingen andre slipper til, og det går da i hvor perfekt alt er, men hjemme sliter hun med lavt energinivå, orker ingenting osv. Familien hennes er redd for hun og jeg ser de fleste bare titter ned når hun setter igang! Samtidig er jeg glad i henne, og er vel den eneste som setter hun på plass, derfor ser hun veldig opp til meg.. Utrolig nok! Jeg lurer oppriktig på hva det er med henne.. Snakket med ei annen fortvilt venninne som hun egentlig hater i går, hun fortalte at hun da hadde smisket seg innpå de strategisk før påske, for å få være med på hytta dems. Der la hun ut bilder som om alt var perfekt. Etter turen snakker hun ikke med venninnen vår lenger. Ja, jeg lurer oppriktig på hva det kan være. Anonymous poster hash: 00601...7e1
valkyrien Skrevet 4. mai 2015 #2 Skrevet 4. mai 2015 Kan jo være hva som helst... Noen med angst kan oppføre seg sånn, narssisister, bipolare. Men det mest sannsynlige er vel at hun er ei ufordragelig og selvopptatt kjerring, trenger ikke være diagnose involvert.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 Kan jo være hva som helst... Noen med angst kan oppføre seg sånn, narssisister, bipolare. Men det mest sannsynlige er vel at hun er ei ufordragelig og selvopptatt kjerring, trenger ikke være diagnose involvert.Det er sant.Tingen er at ho absolutt ikke ser det selv. Når andre snakker er ho absolutt ikke interessert og fikler med tlf etc før hun dreier alt inn på seg selv igjen. Hun er frekk og ser hun jeg har på meg ei jakke eller har lagt på meg, så spør ho gjerne om å få kjøpe jakken til en billig penge. Hun skyr ingenting for å få det som hun vil! Anonymous poster hash: 00601...7e1
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #4 Skrevet 4. mai 2015 Hun har EKSTREMT dårlig selvtillit!! Hun må ha bekreftelse på alt hele tiden, og føler for å "bevise" det konstant! Hun bør få profesjonell hjelp... Dette har nærmest blitt sykelig.. Anonymous poster hash: 597f6...b4d
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #5 Skrevet 4. mai 2015 Kanskje elendig selvtilitt som har ført til en ekstrem selvopptatt personlighet. Anonymous poster hash: 54c41...138
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #6 Skrevet 4. mai 2015 Men er det mulig å manipulere og gjøre så mye slemt pga lav selvtillit? Anonymous poster hash: 00601...7e1
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #7 Skrevet 4. mai 2015 Høres ut som ei heks som bør få passet påskrevet, med beskjed om at hvis hun ikke skjerper seg kommer hun til å miste alle vennene sine, hvis hun har noen. Anonymous poster hash: 750a4...5c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå