Gå til innhold

Kunne du tilgitt utroskap?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor/hvorfor ikke?

 

Uten at jeg har vært i en slik situasjon, men jeg tror at jeg hadde tilgitt mannen min. Men bare hvis det var en type one night stand ting, ikke langvarig utroskap med en spesiell kvinne.

 

Anonymous poster hash: 0d7ec...fc8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, kunne ikke det. Jeg hadde ikke klart å stole på han igjen og hadde aldri klart å ha et normalt sexliv og forhold til han igjen.

Skrevet

Nei, for meg er det et sånt enormt svik at jeg ikke klarer å stole på eller syns noe om et menneske som gjør slikt med noen men liksom elsker.

Elsker man og respekterer partneren sin, er man selvfølgelig ikke utro!

I mine øyne.

Jeg har opplevd utroskap. Gikk på timen. Vi hadde ikke barn. Hadde det vært barn inni bildet hadde jeg følt sviket ennå større. At han i tillegg risikerer familien sin og ødelegger barnas hjem. Alle positive følelser for han hadde nok vært vasket bort på ett sekund.

Skrevet

Jeg har oppdaget utroskap, men er her enda.

Har prøvd å tilgi uten hell.

Klarer ikke vise tillit igjen.

Løsningen for meg har vært å ikke bry meg lenger. Jeg vet at det er veldig usunt, men jeg blir for ungenes del.

Alle kjærlige følelser som var der er borte og vi bare fungerer sammen.

 

Anonymous poster hash: b0c91...356

Skrevet

Ja jeg har gjort det.

Livet vårt sammen er mer verdt enn feilen han begikk.

 

 

Anonymous poster hash: 3584e...45c

Skrevet

Nei. er man sammens med noen så er man ikke med andre, enkelt og greit

Skrevet

I utgangspunktet nei. Det kommer veldig an på omstendighetene rundt. Langvarig flørt med mye følelser hadde jeg ikkr kunnet leve med. One night kunne jeg kanskje men hadde krevd utrolig mye av han.

 

Er singel nå for har opplevd så mye dritt fra mannfolk ar jeg har gitt opp å finne noen som er snille og gode.

 

Anonymous poster hash: bdf2a...6e3

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Nei, det kunne jeg ikke. Jeg har gitt mennesker for mange sjanser før og det eneste det gjorde var å slite meg ut.

 

Eller, tilgi kunne jeg gjort, men Jeg kunne ikke fortsatt i forholdet. Jeg vet med meg selv at jeg hadde blitt drittkjerring og det er ikke sunt for noen ;)

Skrevet

Nei, jeg hadde ikke fortsatt i forholdet hvis mannen var utro. Eksen min var utro og jeg ble hos han. Noe av det verste jeg har opplevd og stolte aldri på han igjen. Går ikke gjennom det samme igjen.

Skrevet

Jeg hadde nok ikke orket sex med han. I tillegg hadde jeg blitt en sur heks. Ingen av delene funker i det lange løp.

 

Anonymous poster hash: 58a94...6ab

Skrevet

Den kommer selvsagt helt an på forholdet vårt og konteksten han var utro...

 

Men mest sannsynlig kunne jeg aldri tilgitt noe slikt. For meg er utroskap det mest svikefulle og råtne man kan gjøre mot et annet menneske.

Jeg hadde virkelig tatt det tungt og ikke klart å komme over det, slik at vi kunne fortsette forholdet, tror jeg.

Skrevet

Hadde ikke trodd jeg kunne tilgitt det, men det har jeg..

 

Han gjorde det slutt rett etter og drev litt på med henne, men så har det hele endt opp med at vi to forsøker igjen. Vi har barn og ett liv sammen, noe som var mer verdifullt enn hun andre. Vi har det også mye bedre sammen nå, forholdet var absolutt ikke bra før det skjedde.

 

Jeg tenker og grubler fremdeles ganske mye, er ikke så lenge siden det skjedde, men jeg er faktisk lykkeligere nå enn jeg var før det skjedde😊

 

Anonymous poster hash: 99e4d...33e

Skrevet

Ja, det kunne jeg.



Anonymous poster hash: c4a9d...341

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...