Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Og hvorfor/hvorfor ikke? Uten at jeg har vært i en slik situasjon, men jeg tror at jeg hadde tilgitt mannen min. Men bare hvis det var en type one night stand ting, ikke langvarig utroskap med en spesiell kvinne. Anonymous poster hash: 0d7ec...fc8
klishe89 Skrevet 4. mai 2015 #2 Skrevet 4. mai 2015 Nei, kunne ikke det. Jeg hadde ikke klart å stole på han igjen og hadde aldri klart å ha et normalt sexliv og forhold til han igjen.
Isola&Lille+julegave Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 Nei, for meg er det et sånt enormt svik at jeg ikke klarer å stole på eller syns noe om et menneske som gjør slikt med noen men liksom elsker. Elsker man og respekterer partneren sin, er man selvfølgelig ikke utro! I mine øyne. Jeg har opplevd utroskap. Gikk på timen. Vi hadde ikke barn. Hadde det vært barn inni bildet hadde jeg følt sviket ennå større. At han i tillegg risikerer familien sin og ødelegger barnas hjem. Alle positive følelser for han hadde nok vært vasket bort på ett sekund.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #4 Skrevet 4. mai 2015 Jeg har oppdaget utroskap, men er her enda. Har prøvd å tilgi uten hell. Klarer ikke vise tillit igjen. Løsningen for meg har vært å ikke bry meg lenger. Jeg vet at det er veldig usunt, men jeg blir for ungenes del. Alle kjærlige følelser som var der er borte og vi bare fungerer sammen. Anonymous poster hash: b0c91...356
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #5 Skrevet 4. mai 2015 Ja jeg har gjort det. Livet vårt sammen er mer verdt enn feilen han begikk. Anonymous poster hash: 3584e...45c
februarprins2013 Skrevet 4. mai 2015 #6 Skrevet 4. mai 2015 Nei. er man sammens med noen så er man ikke med andre, enkelt og greit
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #7 Skrevet 4. mai 2015 I utgangspunktet nei. Det kommer veldig an på omstendighetene rundt. Langvarig flørt med mye følelser hadde jeg ikkr kunnet leve med. One night kunne jeg kanskje men hadde krevd utrolig mye av han. Er singel nå for har opplevd så mye dritt fra mannfolk ar jeg har gitt opp å finne noen som er snille og gode. Anonymous poster hash: bdf2a...6e3
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 4. mai 2015 #8 Skrevet 4. mai 2015 Nei, det kunne jeg ikke. Jeg har gitt mennesker for mange sjanser før og det eneste det gjorde var å slite meg ut. Eller, tilgi kunne jeg gjort, men Jeg kunne ikke fortsatt i forholdet. Jeg vet med meg selv at jeg hadde blitt drittkjerring og det er ikke sunt for noen
Pobie Skrevet 4. mai 2015 #9 Skrevet 4. mai 2015 Nei, jeg hadde ikke fortsatt i forholdet hvis mannen var utro. Eksen min var utro og jeg ble hos han. Noe av det verste jeg har opplevd og stolte aldri på han igjen. Går ikke gjennom det samme igjen.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #10 Skrevet 4. mai 2015 Jeg hadde nok ikke orket sex med han. I tillegg hadde jeg blitt en sur heks. Ingen av delene funker i det lange løp. Anonymous poster hash: 58a94...6ab
Kaviar88 Skrevet 4. mai 2015 #11 Skrevet 4. mai 2015 Den kommer selvsagt helt an på forholdet vårt og konteksten han var utro... Men mest sannsynlig kunne jeg aldri tilgitt noe slikt. For meg er utroskap det mest svikefulle og råtne man kan gjøre mot et annet menneske. Jeg hadde virkelig tatt det tungt og ikke klart å komme over det, slik at vi kunne fortsette forholdet, tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #12 Skrevet 4. mai 2015 Hadde ikke trodd jeg kunne tilgitt det, men det har jeg.. Han gjorde det slutt rett etter og drev litt på med henne, men så har det hele endt opp med at vi to forsøker igjen. Vi har barn og ett liv sammen, noe som var mer verdifullt enn hun andre. Vi har det også mye bedre sammen nå, forholdet var absolutt ikke bra før det skjedde. Jeg tenker og grubler fremdeles ganske mye, er ikke så lenge siden det skjedde, men jeg er faktisk lykkeligere nå enn jeg var før det skjedde😊 Anonymous poster hash: 99e4d...33e
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #13 Skrevet 4. mai 2015 Ja, det kunne jeg. Anonymous poster hash: c4a9d...341
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå