Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #1 Skrevet 3. mai 2015 Når barnet har bursdag? :'( han blir 2år og jeg er så utrolig trist... jeg er også veldig glad for at han blir større, og at han stort sett er frisk og glad! Men det er tristheten som tar overhånd... , Anonymous poster hash: a3fea...1b1
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #2 Skrevet 4. mai 2015 Ikke særlig normalt, nei. Litt vemodig er normalt. Anonymous poster hash: 51aa4...a2b
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 På ingen måte.. Anonymous poster hash: 99943...a78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå