Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #1 Skrevet 3. mai 2015 Opplever dere at tankekjøret blir verre om kvelden? Anonymous poster hash: 461b0...e14
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #2 Skrevet 3. mai 2015 Absolutt! Anonymous poster hash: 2c54c...3c5
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #3 Skrevet 3. mai 2015 hva gjør du for å roe deg selv ned? Anonymous poster hash: 461b0...e14
Ikkedytt Skrevet 3. mai 2015 #4 Skrevet 3. mai 2015 Jeg pleier å lese bøker. Finn små-ting i rommet og fokuser veldig på de. Studer f.eks. lysbryteren som om du aldri har sett den før, tenk på hvordan den fungerer osv. Bare for å få tankene over på noe annet.
Kaviar88 Skrevet 4. mai 2015 #6 Skrevet 4. mai 2015 Ja altså ikke se på klokken. Da stresser jeg mer. ☺️ Prøver å tenke på gode ting. Ser for meg behagelige rolige ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå