Gå til innhold

Noen som bruker i-cloud og vet dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man tar mange bilder i løpet av dagen...og så sletter de fortløpende. Blir de automatisk back-up'et til i-cloud da? 

Eller oppdateres i-cloud kun én gang om dagen/kvelden...slik at alle slettede bilder ikke kommer med?

Anonymous poster hash: cbbec...42b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

iCloud er vel ikke bildelagring, men bildedeling. Dersom du sletter bilder og det står at bildene også slettes fra de andre enhetene, så mister du dem. Skulle ønske det var lagring.

Anonymous poster hash: 2d848...366

Gjest Maiken og barna
Skrevet

Betyr det at bilder i i cloud blir borte? Bør man uansett laste de over på pc? Jeg er skikkelig dårlig på dette

Skrevet

bilder i icloud blir borte ja, du bør ha de en annen plass også :)

Skrevet

Jeg bruker onde drive. Bildene mine blir lagret med en gang når de blir tatt. Og blir ikke borte når jeg sletter de fra telefonen.

Jeg har tusenvis av bilder på One drive.

Anonymous poster hash: cd007...cd5

Skrevet

Ikke onde drive, hahaha... One Drive. :)

Anonymous poster hash: cd007...cd5

Skrevet

Jeg bruker også Onedrive. Den fungerer også over alle plattformer som pc, mac androide, iphone osv. Ingen problem om en mister telefonen midt i ferien. Alle bildene er allerede sikkerhetskopiert opp til Onedrive. Av og til kopierer jeg bildene over til hard disk slik at jeg frigjør plass på One Drive, men sikkert ikke nødvendig for du har ganske stor lagringsplasss. Tror det er rundt 30 GB. 

Anonymous poster hash: 09f8a...5eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...