Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #1 Skrevet 3. mai 2015 Skal sette inn hormonspiral i morgen, men så er saken at jeg har mensen og blør enda. Det står i skrivet fra legen at den skal settes inn helt på slutten av mensen eller rett etter den er ferdig. Etter syklusen min skulle jeg vært ferdig nå, men den kom selvsagt et par dager forsinket denne gang (startet på torsdag). Er det noen som vet om jeg bør utsette timen eller om det går greit selv om det potensielt er en del blod? Frister lite å ligge på benken med blødninger, men saken er at jeg bor langt vekke og må starte på turen før kontoret åpner og jeg kan få spurt legen. Noen som vet? Anonymous poster hash: 9786f...b1d
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 Skal sette inn hormonspiral i morgen, men så er saken at jeg har mensen og blør enda. Det står i skrivet fra legen at den skal settes inn helt på slutten av mensen eller rett etter den er ferdig. Etter syklusen min skulle jeg vært ferdig nå, men den kom selvsagt et par dager forsinket denne gang (startet på torsdag). Er det noen som vet om jeg bør utsette timen eller om det går greit selv om det potensielt er en del blod? Frister lite å ligge på benken med blødninger, men saken er at jeg bor langt vekke og må starte på turen før kontoret åpner og jeg kan få spurt legen. Noen som vet? Anonymous poster hash: 9786f...b1d Kanskje du kan ringe legevakta å spørre de? Anonymous poster hash: f6336...423
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #4 Skrevet 4. mai 2015 Vil tro det går greit. Hvis du fikk mensen på torsdag, så er du jo helt på slutten av den nå.... Anonymous poster hash: c03e0...147
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå