Barn 4 :) Skrevet 3. mai 2015 #2 Skrevet 3. mai 2015 Viser de daglig med å ta på meg.koser og kysser meg. På kvelden liker han og holde rundt meg i senga og kose 😃 pluss att vi har masse sex 😉 han blir nesten litt furten om eg ikkje vil kose.
Stridsmøy Skrevet 3. mai 2015 #3 Skrevet 3. mai 2015 Passer godt på meg når jeg er syk/skadet/operert. Hjelper meg uten at jeg ber om det, for eks. byttet kompress/bandasjer, dusjet meg da jeg var nyoperert og nesten ikke klarte å hverken stå eller bøye meg. Man vet i slike situasjoner om det er en god mann man har gifta seg med utfra den omsorgen man får da. Ting han gjør i hverdagen som viser at han elsker meg er blant annet at han rister dyna mi hver kveld før jeg i det hele tatt går og legger meg. Han behandler meg med respekt. Sier og viser at han elsker meg. Er en god far og veldig tilstede for barnet vårt.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #4 Skrevet 3. mai 2015 Han lar meg slippe analsex hver tredje onsdag Anonymous poster hash: 75ada...b76
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #5 Skrevet 3. mai 2015 Er der for meg 100 %, sier han er glad i meg, lager overraskelse middag, liker å tilbringe tid med meg, gir meg komplimenter osv. Beste mannen i verden <3 Anonymous poster hash: 0278d...4e5
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #6 Skrevet 3. mai 2015 Han lar meg slippe analsex hver tredje onsdag Anonymous poster hash: 75ada...b76 Anonymous poster hash: 0278d...4e5
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #7 Skrevet 3. mai 2015 Han lar meg slippe analsex hver tredje onsdag Anonymous poster hash: 75ada...b76 He's a keeper for sure😂 Anonymous poster hash: 65d69...322
Gjest Antarctica Skrevet 3. mai 2015 #8 Skrevet 3. mai 2015 Sier det i rene ord, først og fremst. Men hva han gjør i praksis kan f eks være: Lager mat og tenner stearinlys når vi spiser. Rydder opp og vasker opp etterpå hvis han vet jeg har mye å gjøre den dagen. Er kjærlig og kosete Lytter til hva jeg har å si, og tar mine innvendinger på alvor hvis det er noe Støtter meg hvis det skjer noe ubehagelig Overrasker meg med små hyggelige ting Avlaster meg når det er travelt Har en god og positiv tone hele veien Og ja, den tredje onsdagen i måneden har jeg fri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå