Gå til innhold

Dere smarte og opplyste damer :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk positiv test i går- Hurra:D

Som røyker sluttet jeg tvert og kjøpte e-sigarett UTEN nikotin i stedet for vanlig røyk. Synes det fungerer bra, men er det skadelig? Så lenge det ikke er nikotin i den?

Anonymous poster hash: 2b74b...463

Videoannonse
Annonse
Skrevet

E-sigarettene er såpass nye på markedet at langtidseffekt og bruk i svangerskap på langt nær er tilstrekkelig forsket på. Men, sigaretter uten nikotin er jo virkelig å foretrekke. Jeg brukte e-sigaretter under røykeslutt for noen år siden. Etter 3 uker var nikotinabstinensen borte, og jeg kastet e-sigarettene også :)

Anonymous poster hash: c20ed...5c5

Skrevet

Nei, tror ikke det....

Men syns du det hjelper da? Har prøvd en sånn, og syntes ikke det var noe.....

Anonymous poster hash: 9c33a...c96
Skrevet

Var noe forskning fra Japan? Det var farlig for noe, giftig? Kreft? Farligere enn sigaretter på noen områder.

Anonymous poster hash: e674c...800

Skrevet

Det er vel kanskje på langsikt?

Tenkte å bruke det i noen dager bare, for å lure hjernen min litt ;)

Skrevet

Tror ikke det er farlig, uansett så er det jo kjempebra at du klarte å slutte med vanlig røyk så raskt. Jeg klarte ikke det med én gang - det tok noen mnd. med meg. Nå har jeg min 2. helt røykfrie uke dog og er overlykkelig. Jeg har hatt så dårlig samvittighet. Men nå er det over og jeg kommer aldri til å begynne igjen med den stinkende ufyselige vanen!!!

Anonymous poster hash: 63ea0...17a
Skrevet

Tror ikke det er farlig, uansett så er det jo kjempebra at du klarte å slutte med vanlig røyk så raskt. Jeg klarte ikke det med én gang - det tok noen mnd. med meg. Nå har jeg min 2. helt røykfrie uke dog og er overlykkelig. Jeg har hatt så dårlig samvittighet. Men nå er det over og jeg kommer aldri til å begynne igjen med den stinkende ufyselige vanen!!!

Anonymous poster hash: 63ea0...17a

Kjempe bra at du sluttet uansett når, det er jo supert både for deg og babyen. Så nå kan du la den dårlige samvittigheten bli igjen i fortiden :) Tommelopp for oss:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...