Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #1 Skrevet 3. mai 2015 Jeg har tatt meg vann over hodet... Hvordan skal man kunne gå lett ned i vekt type lavkarbp ketose samtidig som jeg trener hardt lenge om gangen. Trener til sykkelritt og er lettere hvis jeg blir lettere...Problemet er at jeg trenger energi for å klare å.sykle i 4-5 timer på en treningsøkt. Trenger hjelp Anonymous poster hash: 46376...256
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #2 Skrevet 3. mai 2015 Da teller du heller kcal og lever Grete Roede. Anonymous poster hash: 4cb34...562
Brennheite Badeand Skrevet 3. mai 2015 #3 Skrevet 3. mai 2015 Dropp ketose hvis du skal trene så mye. Men få karbohydratene dine fra rette kilder. Grove kornprodukter, kikerter.... Og ellers spiser du mye protein, litt melk... Vær forsiktig med frukt, men en banan + noen never nøtter som påfyll underveis på langtur gir den energien du trenger til både å holde ut langkjøring i tillegg til at du skal bli bedre Lykke til fra en annen som har samme mål (hvilket ritt er du påmeldt?)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #4 Skrevet 3. mai 2015 Dropp ketose hvis du skal trene så mye. Men få karbohydratene dine fra rette kilder. Grove kornprodukter, kikerter.... Og ellers spiser du mye protein, litt melk... Vær forsiktig med frukt, men en banan + noen never nøtter som påfyll underveis på langtur gir den energien du trenger til både å holde ut langkjøring i tillegg til at du skal bli bedre Lykke til fra en annen som har samme mål (hvilket ritt er du påmeldt?) Tusen takk for tips. Mer informasjon om de rette kildene? Jeg har meldt meg på color line tour og tror aldri i verden jeg vil klare det men lever i håpet hehe Anonymous poster hash: 46376...256
Brennheite Badeand Skrevet 3. mai 2015 #5 Skrevet 3. mai 2015 Dropp ketose hvis du skal trene så mye. Men få karbohydratene dine fra rette kilder. Grove kornprodukter, kikerter.... Og ellers spiser du mye protein, litt melk... Vær forsiktig med frukt, men en banan + noen never nøtter som påfyll underveis på langtur gir den energien du trenger til både å holde ut langkjøring i tillegg til at du skal bli bedre Lykke til fra en annen som har samme mål (hvilket ritt er du påmeldt?) Tusen takk for tips. Mer informasjon om de rette kildene? Jeg har meldt meg på color line tour og tror aldri i verden jeg vil klare det men lever i håpet hehe Anonymous poster hash: 46376...256 Google "trege karbohydrater"
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #6 Skrevet 3. mai 2015 Dropp ketose hvis du skal trene så mye. Men få karbohydratene dine fra rette kilder. Grove kornprodukter, kikerter.... Og ellers spiser du mye protein, litt melk... Vær forsiktig med frukt, men en banan + noen never nøtter som påfyll underveis på langtur gir den energien du trenger til både å holde ut langkjøring i tillegg til at du skal bli bedre Lykke til fra en annen som har samme mål (hvilket ritt er du påmeldt?) Tusen takk for tips. Mer informasjon om de rette kildene? Jeg har meldt meg på color line tour og tror aldri i verden jeg vil klare det men lever i håpet hehe Anonymous poster hash: 46376...256 Google "trege karbohydrater" Tusen takk 😊 Hvilket ritt skal du sykle? Anonymous poster hash: 46376...256
Brennheite Badeand Skrevet 3. mai 2015 #7 Skrevet 3. mai 2015 Dropp ketose hvis du skal trene så mye. Men få karbohydratene dine fra rette kilder. Grove kornprodukter, kikerter.... Og ellers spiser du mye protein, litt melk... Vær forsiktig med frukt, men en banan + noen never nøtter som påfyll underveis på langtur gir den energien du trenger til både å holde ut langkjøring i tillegg til at du skal bli bedre Lykke til fra en annen som har samme mål (hvilket ritt er du påmeldt?) Tusen takk for tips. Mer informasjon om de rette kildene? Jeg har meldt meg på color line tour og tror aldri i verden jeg vil klare det men lever i håpet hehe Anonymous poster hash: 46376...256 Google "trege karbohydrater" Tusen takk 😊 Hvilket ritt skal du sykle? Anonymous poster hash: 46376...256 Grenserittet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå