Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #1 Skrevet 3. mai 2015 Jeg er sjokkert!!!! (Handler om britiske foreldre og dårlig mat og tannhygiene). Et vestlig land, også vet de ikke mer om helse og sunnhet enn dette? Noen er skikkelig feit pga snop og junkfood. En gutt måtte trekke 8(!!!) tenner pga råte... Hva søren tenker foreldrene med? Anonymous poster hash: e65d4...955
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #2 Skrevet 3. mai 2015 Jeg så reklamen, og klarte nesten ikke se den ferdig. Tenkte jeg skulle se programmet, men jeg klarer det ikke. For meg er dette rett og slett mishandling. Anonymous poster hash: fa6f2...8eb
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #3 Skrevet 3. mai 2015 Forferdelig! Blir helt kvalm av spesielt hun ene moren, som forer datteren fordi hun ikke takler noen kamper. Da kan du ikke ha barn. Anonymous poster hash: 00bc5...ca7
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #4 Skrevet 3. mai 2015 TS.. Helt klart mishandling ja.. Forferdelig. Hvorfor vet de ikke mer? Har de ikke helsestasjoner, eller fornuft for den saks skyld? Herregud England er da ikke så langt unna? Ene moren til en skikkelig tjukk 4-5 åring med råtne tenner,msier hun vil ha et "enkelt liv", slippe å sette grenser.... Jada.. Enkelt for henne ja, men ødelegger ungen sitt liv:-/ Offameg.. 😳 får vondt i meg. Anonymous poster hash: e65d4...955
Chl85 Skrevet 3. mai 2015 #5 Skrevet 3. mai 2015 Merker jeg ikke kan se hele dette programmet. Jeg blir bare irritert..... Når du gir etter for småbarna dine fordi du ikke GIDDER å passe på helsa deres? Vil ha det enkelt?!! Ja men ikke på bekostning av ungene! Sykelig fedme og tannråte.... Fordi man vil ha det enkelt.... Jaha.. Ahhrrfff.... Klarer ikke å fatte at når man generelt er sååå lat at man skaffer seg 2 unger...? Og jeg trodde jeg var lat, er det mulig.. Oppgitt!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #6 Skrevet 3. mai 2015 Har de ikke barnevern i England??! Anonymous poster hash: 019af...674
¤Hippie¤ Skrevet 3. mai 2015 #8 Skrevet 3. mai 2015 Vil tro den dårlige oppfølgingen fra foreldre er en stor grunn til alle tenåringsgraviditeter der.😐
Hjertefru Skrevet 3. mai 2015 #9 Skrevet 3. mai 2015 Var det ikke en tråd tidligere i helga der søndagsjobbing ble diskutert... Der nevnte noen at Storbritannia har det høyeste antall arbeidstimer i Europa og at foreldre ikke har tid til å følge opp barna sine. Med forskjellige uheldige konsekvenser. Tenåringsgraviditetervar en av de ja.
neemii Skrevet 4. mai 2015 #10 Skrevet 4. mai 2015 (endret) Hva heter programmet? Og er det noen som vet om det går i reprise? Endret 4. mai 2015 av neemii
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #11 Skrevet 4. mai 2015 Det var helt grusomt å se på når de plukket tennene ut av munnen på den lille jenta, og hun våknet med 8 digre hull i gummene! Det fikk virkelig inn på meg Anonymous poster hash: bbd39...d33
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #12 Skrevet 4. mai 2015 Men en ting lurte jeg på: han tannlegen sa "hvis jeg skal gi bare ett eneste råd til foreldre, så er det å pusse tennene to ganger daglig med voksen tannkrem". Voksen? Gjør dere det?! Jeg bruker barnetannkrem på min 2-åring! Anonymous poster hash: bbd39...d33
Kaviar88 Skrevet 4. mai 2015 #13 Skrevet 4. mai 2015 Hva heter programmet? Og er det noen som vet om det går i reprise?Junk food kids eller noe.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #14 Skrevet 4. mai 2015 Så edokumenterar om hvilke land som har sunnest kosthold, så da ble også de med dårlig kosthold nevnt. Og Storbritannia var et av de med veldig dårlig kosthold. Mye junk. Anonymous poster hash: c85c3...92a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå