Gå til innhold

Bo i Ålesundsområdet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, vi vurderer å flytte til Ålesundsområdet, da mannen min er derfra. Noen som kan fortelle litt om hva de synes er bra, mindre bra, og hvor det er fint å bo for et par som nærmer seg 30 og skal i gang med barn snart.

Anonymous poster hash: 5f58b...460

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :)

Hatlane/Bogneset er kjempe fine plasser å bo om en er rundt 30 og skal i gang med barn!

Bor der ikke selv, men skulle veldig gjerne ha gjort det :) 

Kjenner mange som trivest der, både med og uten barn. Men de fleste har eller skal i gang med :)

Jeg selv bor utenfor ålesund, ca 15 min i fra Moa.. trivest kjempe godt og har fått mange venner og blitt tatt godt i mot.

(er ikke her i fra selv) 

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 82331...184
Skrevet

Hei! :)

Hatlane/Bogneset er kjempe fine plasser å bo om en er rundt 30 og skal i gang med barn!

Bor der ikke selv, men skulle veldig gjerne ha gjort det :)

Kjenner mange som trivest der, både med og uten barn. Men de fleste har eller skal i gang med :)

Jeg selv bor utenfor ålesund, ca 15 min i fra Moa.. trivest kjempe godt og har fått mange venner og blitt tatt godt i mot.

(er ikke her i fra selv)

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 82331...184

Langevågen?

Anonymous poster hash: d026d...e00

Skrevet

Hatlane og Bogneset er fint, men dyrt.

Kjekt å bo i Ålesundsområdet. Hva du vil synes om det kommer litt an på hva du liker og er vandt til. Jeg bor i Giske kommune, trives veldig godt. Kjekke folk, passe avstand til byen/moa, landlig og fine turmuligheter

Anonymous poster hash: 0add1...3ff

Skrevet

Jeg bor i Sula kommune og her er flott og bo! Lett å komme seg til Ålesund og moa, og rimeligere på boligmarkedet enn Ålesund kommune. Vi har gode turmuligheter her 😉

Anonymous poster hash: 22dd7...763

Skrevet

Vi bor i Vegsund og trives godt. Blindheim er også fint :) stor variasjon i priser. Mange barnefamilier og godt miljø :)

Anonymous poster hash: a71d0...c3c

Skrevet

Jeg bor i Sula kommune og her er flott og bo! Lett å komme seg til Ålesund og moa, og rimeligere på boligmarkedet enn Ålesund kommune. Vi har gode turmuligheter her 😉

Anonymous poster hash: 22dd7...763

Og så slipper vi eigendomsskatten, gitt!

Anonymous poster hash: d026d...e00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...