Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #1 Skrevet 3. mai 2015 Hei, vi vurderer å flytte til Ålesundsområdet, da mannen min er derfra. Noen som kan fortelle litt om hva de synes er bra, mindre bra, og hvor det er fint å bo for et par som nærmer seg 30 og skal i gang med barn snart. Anonymous poster hash: 5f58b...460
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #2 Skrevet 3. mai 2015 Hei! Hatlane/Bogneset er kjempe fine plasser å bo om en er rundt 30 og skal i gang med barn! Bor der ikke selv, men skulle veldig gjerne ha gjort det Kjenner mange som trivest der, både med og uten barn. Men de fleste har eller skal i gang med Jeg selv bor utenfor ålesund, ca 15 min i fra Moa.. trivest kjempe godt og har fått mange venner og blitt tatt godt i mot. (er ikke her i fra selv) Lykke til Anonymous poster hash: 82331...184
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #3 Skrevet 3. mai 2015 Hei! Hatlane/Bogneset er kjempe fine plasser å bo om en er rundt 30 og skal i gang med barn! Bor der ikke selv, men skulle veldig gjerne ha gjort det Kjenner mange som trivest der, både med og uten barn. Men de fleste har eller skal i gang med Jeg selv bor utenfor ålesund, ca 15 min i fra Moa.. trivest kjempe godt og har fått mange venner og blitt tatt godt i mot. (er ikke her i fra selv) Lykke til Anonymous poster hash: 82331...184 Langevågen? Anonymous poster hash: d026d...e00
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #4 Skrevet 3. mai 2015 Hatlane og Bogneset er fint, men dyrt. Kjekt å bo i Ålesundsområdet. Hva du vil synes om det kommer litt an på hva du liker og er vandt til. Jeg bor i Giske kommune, trives veldig godt. Kjekke folk, passe avstand til byen/moa, landlig og fine turmuligheter Anonymous poster hash: 0add1...3ff
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #5 Skrevet 3. mai 2015 Jeg bor i Sula kommune og her er flott og bo! Lett å komme seg til Ålesund og moa, og rimeligere på boligmarkedet enn Ålesund kommune. Vi har gode turmuligheter her 😉 Anonymous poster hash: 22dd7...763
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #6 Skrevet 3. mai 2015 Vi bor i Vegsund og trives godt. Blindheim er også fint stor variasjon i priser. Mange barnefamilier og godt miljø Anonymous poster hash: a71d0...c3c
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #7 Skrevet 3. mai 2015 Jeg bor i Sula kommune og her er flott og bo! Lett å komme seg til Ålesund og moa, og rimeligere på boligmarkedet enn Ålesund kommune. Vi har gode turmuligheter her 😉 Anonymous poster hash: 22dd7...763 Og så slipper vi eigendomsskatten, gitt! Anonymous poster hash: d026d...e00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå