Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #1 Skrevet 3. mai 2015 Jeg hadde før noe menssmerter rett før og under mensen, en del murringer og blødde en "grei" mengde, altså ikke plagsomt mye og brukte aldri nattbind. Ble gravid og fødte oktober 2013. Fikk ikke melk og fikk mensen desember 2013 ca en mnd etter renselsen tok slutt. I ett år blødde jeg som før men null smerter og null murringer, ble veldig fornøyd med det. Men i desember kom smertene tilbake og jeg har blødd mye mer hver gang siden, må bruke nattbind på natta og dagtid de første par dagene. Tamponger holder ikke. I tillegg mye murringer. Jeg var ferdig med mensen på fredag og har ennå murringer, har ikke opplevd før å ennå ha murringer etter fødselen. Veldig irriterende, men ikke hele tiden. Er det vanlig at mensen endrer seg sånn etter en fødsel? Legen min sa det. Har ikke noe utflod, bruker p-piller og det samme merket som før jeg ble gravid. Skjønner ikke hva det skyldes, kan det være kun pga fødselen? Eller noe annet? Anonymous poster hash: 6199e...4c4
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #2 Skrevet 3. mai 2015 Jeg hadde før noe menssmerter rett før og under mensen, en del murringer og blødde en "grei" mengde, altså ikke plagsomt mye og brukte aldri nattbind. Ble gravid og fødte oktober 2013. Fikk ikke melk og fikk mensen desember 2013 ca en mnd etter renselsen tok slutt. I ett år blødde jeg som før men null smerter og null murringer, ble veldig fornøyd med det. Men i desember kom smertene tilbake og jeg har blødd mye mer hver gang siden, må bruke nattbind på natta og dagtid de første par dagene. Tamponger holder ikke. I tillegg mye murringer. Jeg var ferdig med mensen på fredag og har ennå murringer, har ikke opplevd før å ennå ha murringer etter fødselen. Veldig irriterende, men ikke hele tiden. Er det vanlig at mensen endrer seg sånn etter en fødsel? Legen min sa det. Har ikke noe utflod, bruker p-piller og det samme merket som før jeg ble gravid. Skjønner ikke hva det skyldes, kan det være kun pga fødselen? Eller noe annet? Anonymous poster hash: 6199e...4c4 Mente å ikke ha opplevd å ha murringer etter mensen. Anonymous poster hash: 6199e...4c4
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 Ingen har opplevd ca det samme? Anonymous poster hash: 6199e...4c4
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #4 Skrevet 4. mai 2015 Vanlig at den forandrer seg etter fødsel. Hos meg ble den mye bedre! Men har hørt flere som har fått det verre etterpå også.... Anonymous poster hash: c58bf...8dc
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #5 Skrevet 4. mai 2015 Har på en måte opplevd det samme, bare omvendt. Ca 8 mnd etter fødsel så forandret mensen seg og jeg blødde plutselig mye mindre. Spottet noen dager, så mens i 1,5 dager og ferdig. Veldig deilig, men ble litt bekymret om noe var galt. Var hos gynekolog og da spurte jeg henne om dette og hun mente at det var helt normalt😊 Anonymous poster hash: a0029...9c8
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #6 Skrevet 4. mai 2015 Har på en måte opplevd det samme, bare omvendt. Ca 8 mnd etter fødsel så forandret mensen seg og jeg blødde plutselig mye mindre. Spottet noen dager, så mens i 1,5 dager og ferdig. Veldig deilig, men ble litt bekymret om noe var galt. Var hos gynekolog og da spurte jeg henne om dette og hun mente at det var helt normaltAnonymous poster hash: a0029...9c8 Ja kan sikkert være normalt, og har hørt at mensen kan bli bedre (altså mindre vond og mindre blod) etter en fødsel, ikke hørt at det kan bli verre. Har forresten så langt ikke hatt murringer i dag så satser på at det er over for denne gangen. Anonymous poster hash: 6199e...4c4
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #7 Skrevet 4. mai 2015 Jeg fikk endret mens etter graviditet. Ble bare kraftigere og kraftigere for hver gang, samt mellomblødninger. Ble utredet, fant ingen feil. Så ble jeg gravid på ny og spent på hvordan mensen blir etterhvert denne gang Anonymous poster hash: 640ed...acc
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #8 Skrevet 4. mai 2015 Jeg fikk endret mens etter graviditet. Ble bare kraftigere og kraftigere for hver gang, samt mellomblødninger. Ble utredet, fant ingen feil. Så ble jeg gravid på ny og spent på hvordan mensen blir etterhvert denne gang Anonymous poster hash: 640ed...acc kanskje man bare hører om de som har fått "bedre" mens etter fødsel fordi de liker bedre å nevne det. Mens du og jeg som blør kraftigere vi liker det ikke. Har ikke diskutert dette med venninner. Håper du blør mindre etter fødselen din Anonymous poster hash: 6199e...4c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå