Gå til innhold

Forslag til bursdagsfeiring!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal invitere 12 barn på 5-6 år, leiligheten er liten og her er foreldrene fortsatt med! mange har babyer de fortsatt ammer, så de er ofte med. Det syns jeg er bare kos, men det er jo trangt her.. Vet ikke om jeg burde ha funnet på noe annet. Har dere noen tips?

 

Vi er studenter, så kan ikke på lekeland eller lignende! :-)

 

Anonymous poster hash: bf52a...42c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er en fin uteplass i nærheten, så kan dere jo bruke den hvis det er vær til det. Grille og finne på litt uteleker..

 

Anonymous poster hash: 2d199...14c

Skrevet

Hvis det er en fin uteplass i nærheten, så kan dere jo bruke den hvis det er vær til det. Grille og finne på litt uteleker..

 

Anonymous poster hash: 2d199...14c

Ja, har tenkt tanken. Er en park, er det bare til å ta seg til rette?

 

Anonymous poster hash: bf52a...42c

Skrevet

 

Hvis det er en fin uteplass i nærheten, så kan dere jo bruke den hvis det er vær til det. Grille og finne på litt uteleker..

 

Anonymous poster hash: 2d199...14c

Ja, har tenkt tanken. Er en park, er det bare til å ta seg til rette?

 

Anonymous poster hash: bf52a...42c

Det burde ikke være noe problem. Det er vel det vi har parker til. :) Ta med litt tepper/sitteunderlag eller be folk ta med selv, så kan dere sitte på bakken. Med mindre det er benkplass til alle.

 

Anonymous poster hash: 2d199...14c

Skrevet

 

 

Hvis det er en fin uteplass i nærheten, så kan dere jo bruke den hvis det er vær til det. Grille og finne på litt uteleker..

 

Anonymous poster hash: 2d199...14c

Ja, har tenkt tanken. Er en park, er det bare til å ta seg til rette?

 

Anonymous poster hash: bf52a...42c

Det burde ikke være noe problem. Det er vel det vi har parker til. :) Ta med litt tepper/sitteunderlag eller be folk ta med selv, så kan dere sitte på bakken. Med mindre det er benkplass til alle.

 

Anonymous poster hash: 2d199...14c

Hmmm... Stort teppe så alle kan sitte og spise, de sitter uansett ikke lenge! Det er benker til foreldrene! Og så leke og ha skattejakt!:D 👍😃

Takk for inspirasjon ;)

 

Anonymous poster hash: bf52a...42c

Skrevet

Jeg vet at f.eks. åpne barnehager her i Bergen går det an å leie for en billig penge å ha feiringer. 

Noen skolen og barnehager kan en også låne/leige til slikt, men det kommer vel litt an på hvem man kjenner, kanskje :P

 

Bursdag i en gymsal må jo være supert :P 

Skrevet

Vi har hatt bursdag i gymsal, kostet 400 kr.

 

Har hatt flere bursdager i offentlig park, pølser og muffins, fotballer og andre typiske uteleker. Ungene underholdt seg selv hele bursdagen. Eneste vi hadde planlagt som ble veldig populært var 5 tomme blikkbokser i en pyramide og erteposer til å kaste på dem med.

 

Anonymous poster hash: ecdb1...5da

Skrevet

Er også en kommunal barnehage i nærheten! Er det ok å ta alle med inn dit for å leke?

 

Anonymous poster hash: bf52a...42c

Skrevet

Ingen kan nekte dere å leke i barnehagen når den er stengt, men dere kan heller ikke nekte andre barn utenfor selskapet å leke der samtidig. Det vi har gjort er å låne bhg "vår" slik at det er vi som skal være der de timene det er snakk om. Da har en også toalett tilgjengelig og i tillegg har man da et alternativ dersom været ikke tilsier utelek. Kan være verdt å tenke på for det kan bli litt leit om det plutselig blir styrtregn osv.

 

Anonymous poster hash: e01c2...345

Skrevet

Har dere hage/uteområde i nærheten, og det ikke øser ned så benytt dere av den.

Grill, skattejakt etter godtepose og kle seg ut kanskskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...