Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #1 Skrevet 3. mai 2015 synes jeg...Kan ikke når jeg vet jeg ikke får. Argh...Liker ikke så godt å ha sex under mensen både pga at det er litt vondt, og at jeg ikke liker alt blodet.. Anonymous poster hash: 515fb...a8d
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #2 Skrevet 3. mai 2015 Jeg blir også ekstra opphisset under mensen. Selv om det sikkert ikke er anbefalt pleier jeg å ha sex med tampoengen i. I noen stillinger kan jeg holde tråden under hele akten. Andre ganger har jeg latt den bare skli inn også har jeg hentet den ut etterpå. Nekter å la meg stoppe selv under mensen. Vi har sex 5-14 ganger i uken Anonymous poster hash: 160c3...1b5
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #3 Skrevet 3. mai 2015 Jeg blir også ekstra opphisset under mensen. Selv om det sikkert ikke er anbefalt pleier jeg å ha sex med tampoengen i. I noen stillinger kan jeg holde tråden under hele akten. Andre ganger har jeg latt den bare skli inn også har jeg hentet den ut etterpå. Nekter å la meg stoppe selv under mensen. Vi har sex 5-14 ganger i uken Anonymous poster hash: 160c3...1b5 Med tampong i?? OI..det hadde ikke jeg turt...5-14 ganger i uka? Imponert! Kan jeg spørre hvor gammel du er? :-D hi Anonymous poster hash: 515fb...a8d
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #4 Skrevet 3. mai 2015 Jeg blir også ekstra opphisset under mensen. Selv om det sikkert ikke er anbefalt pleier jeg å ha sex med tampoengen i. I noen stillinger kan jeg holde tråden under hele akten. Andre ganger har jeg latt den bare skli inn også har jeg hentet den ut etterpå. Nekter å la meg stoppe selv under mensen. Vi har sex 5-14 ganger i uken Anonymous poster hash: 160c3...1b5 Med tampong i?? OI..det hadde ikke jeg turt...5-14 ganger i uka? Imponert! Kan jeg spørre hvor gammel du er? :-D hi Anonymous poster hash: 515fb...a8d Jeg har brukt tampong i 16 år, og hatt sex med tampong i i over 11 år. Så jeg er ganske trygg på det. Er 30 år, har ett barn og ett på vei. Ja, jeg vet vi har mye sex, men hva skal en gjøre når mannen er så HOT at jeg ikke klarer styre meg?! Tror det er vår største "hobby" :P Anonymous poster hash: 160c3...1b5
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #5 Skrevet 3. mai 2015 Jeg blir også ekstra opphisset under mensen. Selv om det sikkert ikke er anbefalt pleier jeg å ha sex med tampoengen i. I noen stillinger kan jeg holde tråden under hele akten. Andre ganger har jeg latt den bare skli inn også har jeg hentet den ut etterpå. Nekter å la meg stoppe selv under mensen. Vi har sex 5-14 ganger i uken Anonymous poster hash: 160c3...1b5 Med tampong i?? OI..det hadde ikke jeg turt...5-14 ganger i uka? Imponert! Kan jeg spørre hvor gammel du er? :-D hi Anonymous poster hash: 515fb...a8d Jeg har brukt tampong i 16 år, og hatt sex med tampong i i over 11 år. Så jeg er ganske trygg på det. Er 30 år, har ett barn og ett på vei. Ja, jeg vet vi har mye sex, men hva skal en gjøre når mannen er så HOT at jeg ikke klarer styre meg?! Tror det er vår største "hobby" :P Anonymous poster hash: 160c3...1b5 Lucky you! Mannen din er sikkert fornøyd! :-D hi Anonymous poster hash: 515fb...a8d
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #6 Skrevet 3. mai 2015 Men hva er poenget med den tampongen?? Det skjønte ikke jeg...? Er da vel bare å ha sex og så dusje etterpå. Tampongen blir jo bare dytta inn... Anonymous poster hash: 515fb...a8d
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #8 Skrevet 3. mai 2015 Sex med tampong har jeg prøvd - det går ikke. Tampongen går altfor langt inn, jeg synes det er ubehagelig (blir bunnet), mannen synes det er ubehagelig (kanskje han er mer velutstyrt enn mannen til hun over her som har sex med tampong, eller jeg er mye mindre dyp, eller vi er mer følsomme, ikke vet jeg...). Jeg blir ekstra kåt under mensen, men jeg har heldigvis en mann som ikke lar seg be to ganger! Vi har bare håndklær under oss om vi gjør det andre steder enn i dusjen, og tar en rask dusj etterpå. Men skal sies at jeg ikke får smerter av samleie under menstruasjon, og jeg synes heller ikke blodet gjør noe. Mannen bryr seg heller ikke. Anonymous poster hash: 3852b...f1e
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #9 Skrevet 3. mai 2015 Jeg blir også ekstra opphisset under mensen. Selv om det sikkert ikke er anbefalt pleier jeg å ha sex med tampoengen i. I noen stillinger kan jeg holde tråden under hele akten. Andre ganger har jeg latt den bare skli inn også har jeg hentet den ut etterpå. Nekter å la meg stoppe selv under mensen. Vi har sex 5-14 ganger i uken Anonymous poster hash: 160c3...1b5 Med tampong i?? OI..det hadde ikke jeg turt...5-14 ganger i uka? Imponert! Kan jeg spørre hvor gammel du er? :-D hi Anonymous poster hash: 515fb...a8d Jeg har brukt tampong i 16 år, og hatt sex med tampong i i over 11 år. Så jeg er ganske trygg på det. Er 30 år, har ett barn og ett på vei. Ja, jeg vet vi har mye sex, men hva skal en gjøre når mannen er så HOT at jeg ikke klarer styre meg?! Tror det er vår største "hobby" :P Anonymous poster hash: 160c3...1b5 Lucky you! Mannen din er sikkert fornøyd! :-D hi Anonymous poster hash: 515fb...a8d Hehehe.. tror ingen av oss klager. Ingen har sagt nei til sex så langt (Skjemmes nesten over sexlivet vårt Det kan bli mye til tider, men så er det så godt. Og vi har det utrolig godt sammen, nesten som om det blir mye bedre når vi har mye sex. Det merkes veldig godt om vi har sex 5 ganger en uke, eller 2-4 ganger pr.dag flere dager en uke.) Anonymous poster hash: 160c3...1b5
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #10 Skrevet 3. mai 2015 Hvordan er det plass til både en tampong og penis inni der?? Hadde ikke gått an med meg men skal ikke prøve heller fordi sex frister overhodet ikke når jeg har mensen. Anonymous poster hash: 9e67a...be4
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #11 Skrevet 3. mai 2015 Sex med tampong har jeg prøvd - det går ikke. Tampongen går altfor langt inn, jeg synes det er ubehagelig (blir bunnet), mannen synes det er ubehagelig (kanskje han er mer velutstyrt enn mannen til hun over her som har sex med tampong, eller jeg er mye mindre dyp, eller vi er mer følsomme, ikke vet jeg...). Jeg blir ekstra kåt under mensen, men jeg har heldigvis en mann som ikke lar seg be to ganger! Vi har bare håndklær under oss om vi gjør det andre steder enn i dusjen, og tar en rask dusj etterpå. Men skal sies at jeg ikke får smerter av samleie under menstruasjon, og jeg synes heller ikke blodet gjør noe. Mannen bryr seg heller ikke. Anonymous poster hash: 3852b...f1e Mannen min klager ikke om tampongen er i, å han er vel ca 20 cm. Men det skal sies at jeg ikke har den i hver gang. Men som du påpeker er det viktig med mange hånduker evntuelt tisselaken. Dusjer naturligvis etterpå om jeg ikke har tampong i, pga mye mer søl. Jeg får heller ikke smerter under sex når jeg har mensen, og hverken jeg eller mannen bryr oss om blod. Han gir til å med oralsex under mensen også. Anonymous poster hash: 160c3...1b5
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #12 Skrevet 3. mai 2015 Men hva er poenget med den tampongen?? Det skjønte ikke jeg...? Er da vel bare å ha sex og så dusje etterpå. Tampongen blir jo bare dytta inn... Anonymous poster hash: 515fb...a8d Den holder vel blodet på andre siden? Anonymous poster hash: be636...7e6
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #13 Skrevet 3. mai 2015 Hvordan er det plass til både en tampong og penis inni der?? Hadde ikke gått an med meg men skal ikke prøve heller fordi sex frister overhodet ikke når jeg har mensen. Anonymous poster hash: 9e67a...be4 Har du prøvd sex som innebærer fisting? Eller en megastor dildo? Eller penis og en hånd/flere fingrer samtidig? Er utrolig hvor tøyelig alt der nede er, og det er plass til det utroligste Anonymous poster hash: 160c3...1b5
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #14 Skrevet 3. mai 2015 Får sykt lyst på sex en gang i mnd, det er når jeg har mensen Det er så GODT!! Anonymous poster hash: 391ae...a53
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #15 Skrevet 3. mai 2015 Skjønner jeg ikke er alene. Hehe...Tror jeg må ha sex i kveld likevel. Mannen vil gjerne, så det er jeg selv som bremser. hi Anonymous poster hash: 515fb...a8d
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #16 Skrevet 3. mai 2015 Ja desverre for jeg har så sterke mensen smerter, at det er bare vondt om vi prøver.. Så da ligger jeg der da... Kåt som en gris... Anonymous poster hash: b7e1a...0b7
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #17 Skrevet 3. mai 2015 Ja desverre for jeg har så sterke mensen smerter, at det er bare vondt om vi prøver.. Så da ligger jeg der da... Kåt som en gris... Anonymous poster hash: b7e1a...0b7 Merkelig greier...Kåt når man ikke kan/orker. At man er det under EL er en ting, men mensen....hm.. hi Anonymous poster hash: 515fb...a8d
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #18 Skrevet 3. mai 2015 Poenget er vel at man slipper blodsøl. Ok...men heller blodsøl enn en tampong stappa inni deg... Anonymous poster hash: 515fb...a8d
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #19 Skrevet 3. mai 2015 Sex i dusjen løser mensen-problemet Anonymous poster hash: 48dac...c6d
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #20 Skrevet 3. mai 2015 Sex i dusjen løser mensen-problemet Anonymous poster hash: 48dac...c6d Praktisk det ja :-D Anonymous poster hash: 515fb...a8d
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #21 Skrevet 3. mai 2015 Mensen og sex er en ting, men med tampong i glufsen?? Det er bare nasty..Jeg hadde følt det var skikkelig ekkelt om han skulle ligge og stange/gni pikken i en blodfylt tampong.. Anonymous poster hash: c794d...75f
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #22 Skrevet 4. mai 2015 Dauer av latter! Har du noe mer inni der mens dere holder på :)? Anonymous poster hash: 0372d...a92
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #23 Skrevet 5. mai 2015 Dauer av latter! Har du noe mer inni der mens dere holder på :)? Anonymous poster hash: 0372d...a92 Hva tenker du på? Anonymous poster hash: 160c3...1b5
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2015 #24 Skrevet 5. mai 2015 Gubben kjører brannbil så det går så bra så! 😋 Anonymous poster hash: f2b74...271
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå