Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #1 Skrevet 3. mai 2015 Noen som har erfaring, vet hva det kan være? Og ikke minst hva som hjelper? Ammer en gutt på 15 mnd litt fortsatt. Nå har jeg så syyykt vondt og en hvit prikk på brystvorta. Ingen ammeproblemer før nå. Anonymous poster hash: 1b771...da2
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #2 Skrevet 3. mai 2015 Det høres ut som tett melkeutførselsgang. Hadde det når baby var 2 uker. Da kom det nærmest null melk ut. Det var dannet seg en propp av melk som stenge utførselsen. Jeg stod og masserte brystet når jeg tok varme dusjer og prøvde å pirke løs proppen med helt rene hender.. Anonymous poster hash: 43601...26b
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #3 Skrevet 3. mai 2015 Høres ut som tett melkegang. Hatt det litt for mye selv. Da er det å amme, pumpe, håndmelke som gjelder. For å få ut det som tetter. Jeg pleier å ta en nål og pirke bort den hvite prikken, det er da koagulert melk som tetter igjen den melkegangen. Det er sikkert ikke riktig å gjøre det, men det funker ihvertfall. Går man med det lenge kan det gå over i brystbetennelse. Anonymous poster hash: eef31...8fa
NormaJean Skrevet 3. mai 2015 #4 Skrevet 3. mai 2015 Jeg har også gjør som hun over, pirket/stukket hull på den hvite "kvisen" Skjedde meg veldig ofte når jeg ammet. Fet melk som tettet melkegangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå