Gå til innhold

er så sjenert i senga

Anbefalte innlegg

Skrevet

At jeg er redd jeg mister han.

What to do?

Anonymous poster hash: f22c7...63b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fake it till you make it!! Altså ikke orgasme, men du kan late som at du er selvsikker. Gå inn i en rolle hvor du vet hva du gjør, så vil du etterhvert klare å være selvsikker uten å late som😊 Ikke så enkelt, men det er det eneste jeg kommer på 😊

Skrevet

Må jo bare prøve...hjelper ikke a han og er forsiktig.

Nytt forhold dette,etter å ha hatt samme i 25 år.

Takk.for svar.

Skrevet

Ikke fake it til you make it!

Si det til han at du rett og slett er litt sjenert å nervøs!

Så slipper du å lyve for deg deg selv og kjæresten.

Han vil forstå. Og etterhvert vil du nok bli såpass trygg på han at du tør slippe deg mer løs:)

Skrevet

2 små glass cava så slipper du deg mer løs uten og bli beruset da er det lettere og en gang er nok til at både du og han får det lettere neste gang ☺

Skrevet

Forstår godt at det ikke hjelper at han er forsiktig. Men hvor langt i forholdet er dere kommet? Kan dere snakke mer åpent om det? Er dere kommet dit at dere varierer sexstillinger og prøver ut nye ting, eller er det du skulle ønske dere kunne?

Anonymous poster hash: a4f0d...ac9
Skrevet

Jeg synes dette er helt akseptabelt for hva man kan snakke med sin ferske partner om. Fortell ham at du er sjenert, at du trenger litt tid til å "bli kjent" med det hele. 

Men i prosessen "bli kjent med det hele", synes jeg ikke "fake it 'til you make it" er et så dumt råd. Ikke gjør noe du ikke liker eller gi inntrykk av å like noe du ikke liker, men for meg hjelper det å overdrive en smule når jeg må heve meg over sjenansen... 

Anonymous poster hash: 6de26...de4
Skrevet

Takk for svar. Skal ikke fake it.

Kjent hverandre 3 mnd.. er ikke så flink til å prate om sånt. Eks var sykelig sjalu....

Skrevet

Takk for svar. Skal ikke fake it.

Kjent hverandre 3 mnd.. er ikke så flink til å prate om sånt. Eks var sykelig sjalu....

Men trenger du og prate så mye, bestem deg heller for at nestegang dere skal ha sex så tar du litt "over" uten og si så mye styr hånden hans mens dere kysser og bare stryk han forsiktig han vill mest sansynlig følge etter og være med, det er ikke alltid man trenger og si så mye ☺

Håper virkelig det løsner for deg/ dere 😅

Skrevet

Takk.

Må prøve på det i kveld 😉

Lenge til vi ses igjen og ikke hatt sex på 2 uker..

Skrevet

Må jo bare prøve...hjelper ikke a han og er forsiktig.

Nytt forhold dette,etter å ha hatt samme i 25 år.

Takk.for svar.Anonymous poster hash: f22c7...63b

Si til han at han må bare gjør ikke spørre. Så får du heller si virkelig i fra om noe er ukomfertabelt.

Skrevet

Rart dette kunne være tøff jeg med eks.

Verste er at jeg må starte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...