Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #1 Skrevet 3. mai 2015 Det er slutt mellom meg og henne jeg har barn med. Vi har bodd lenge i et lite lokalsamfunn. Etter en stund traff jeg en ny dame som jeg har innledet et forhold til. I helgen da jeg var tilbake hvor jeg bodde for å hente sønnen min, traff jeg gamle naboer på butikken som fortalte at de var så glad på mine vegne fordi jeg og eksen er på vei tilbake til hverandre(!?). Jeg spurte hvem som hadde fortalt dette, men da fikk jeg bare til svar "det sier alle". Spurte en venn av meg som også bor der, og han sa det samme. Da må jeg virkelig spørre om noen har peiling: Hva er grunnen til at folk dikter opp slike rykter? Anonymous poster hash: a8968...7c1
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #3 Skrevet 3. mai 2015 Folk har for innholdsløse liv selv, da er det enklere å dikte opp ting om andre for å gjøre seg selv interessant. Eller kanskje eksen sier at dere skal bli sammen igjen? Anonymous poster hash: fd73a...615
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #4 Skrevet 3. mai 2015 Folk har for innholdsløse liv selv, da er det enklere å dikte opp ting om andre for å gjøre seg selv interessant. Eller kanskje eksen sier at dere skal bli sammen igjen? Anonymous poster hash: fd73a...615 Tror nok det er eksen som har sagt noe i utgangspunktet... Anonymous poster hash: 1bb75...378
Helene Harepus Skrevet 4. mai 2015 #5 Skrevet 4. mai 2015 Kanskje noen har fått med seg at du er ikke singel lenger og bare antatt at det var eksen du var blitt sammen med igjen.. Og spredd den "gode nyheten" - folk elsker jo å slarve..
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2015 #6 Skrevet 4. mai 2015 Sikkert bare en misforståelse. Anonymous poster hash: 65173...720
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå